2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
قتل خواستگار در نزاع خونین

قتل خواستگار در نزاع خونین

بر اساس یافته‌های پلیس درگیری بین سه جوان به نام‌های آرش ، آراد و کیان بود. همچنین مشخص شد آرش و آراد دوست‌شان کیان را به قتل رساندند چون این جوان از خواهر آرش خواستگاری کرده‌ بود.

دوات آنلاین- جوانی که بابت خواستگاری دوستش از خواهرش ناراحت بود نزاعی را رقم زد که در جریان آن خواستگار به‌دست فردی سوم کشته شد.

 

به گزارش خبرنگار دوات آنلاین، پلیس وقتی در جریان درگیری بین سه جوان قرار گرفت که کار از کار گذشته و یکی از آنها به قتل رسیده‌ بود.بر اساس یافته‌های پلیس درگیری بین سه جوان به نام‌های آرش ، آراد و کیان بود. همچنین مشخص شد آرش و آراد دوست‌شان کیان را به قتل رساندند. چون این جوان از خواهر آرش خواستگاری کرده‌ بود.

 

متهمان به دستور بازپرس بازداشت شدند و مورد تحقیق قرار گرفتند. آرش در توضیح ماجرا گفت:"من با کیان دوست بودم و رابطه خوبی هم داشتم تا اینکه یک روز مادر کیان به خانه ما آمد و خواهرم آرزو را برای کیان خواستگاری کرد. من هم خیلی ناراحت شدم چون به کیان اعتماد کرده و او را به خانه‌ام برده ‌بودم و فکر نمی‌کردم این رفت و آمدها باعث شود او به خواهرم نظر داشته ‌باشد. من انتظار داشتم او به خواهر من به چشم خواهر خودش نگاه کند. از آن روز به بعد درگیری‌هایی بین من و کیان اتفاق می‌افتاد و هرجا همدیگر را می‌دیدیم قطعا با هم دعوا می‌کردیم. روز حادثه می‌دانستم کیان چه ساعتی از سر کوچه عبور می‌کند به همین‌دلیل شمیشر برداشتم تا با او درگیر شوم. دوستم آراد هم کنارم بود. او هم چاقو داشت. ما سر کوچه بودیم که کیان آمد.

 

متهم گفت: کیان به‌محض دیدن من حمله کرد و چاقو کشید و ضربه‌ای هم به من زد. آراد به کمک من آمد و ما هردو به سمت کیان حمله کردیم اما ضربه کشنده را آراد وارد کرد.

 

آراد در بازجویی‌ها قبول کرد در نزاع حضور داشت اما گفت ضربه کشنده را او نزده است. در نهایت پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و قضات از پزشکی قانونی خواستند تا در صورتی که امکان دارد درباره اینکه ضربه مرگبار با شمشیر وارد شده یا چاقو  اظهارنظر کند .

 

پزشکی قانونی نیز اعلام کرد با توجه به اینکه شمشیر را بررسی کرده و لبه‌های آن بسیار کند است بنابراین امکان وارد کردن ضربه عمیق توسط آن شمشیر وجود ندارد بنابراین ضربه کشنده باچاقو وارد شده‌ است. این نظریه در حالی صادر شد که قبلا معلوم شده بود، چاقو دست آراد بود و برادر دختر جوان فقط شمشیر داشت.

 

درنهایت دو متهم وقتی در برابر قضات قرار گرفتند یکبار دیگر اتهام قتل را متوجه همدیگر کردند و هیچکدام نپذیرفتند که ضربه کشنده را وارد کردند اما قضات با توجه نظریه پزشکی قانونی آراد را در قتل مجرم شناختند و او را به قصاص محکوم کردند و آرش از اتهام تبرئه شد.

رای صادره مورد اعتراض قرار گرفت و دیوان عالی کشور نیز هرچند حکم قصاص آراد را تایید کرد اما حکم برائت آرش از رد و او را در فراهم کردن شرایط قتل متهم دانست. به این ترتیب پسرجوان یکبار دیگر پای میز محاکمه می‌رود اما پرونده آراد برای انجام مقدمات اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران فرستاد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.