2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شهردار تهران پنجشنبه انتخاب می‌شود

شهردار تهران پنجشنبه انتخاب می‌شود

امروز هر پنج نامزد شهرداری تهران برنامه هایشان را به صورت مکتوب به ما ارائه دادند که این برنامه ها از سوی منتخبان شورای شهر بررسی خواهد شد. روز پنجشنبه و پس از صحبت هر ۵ نامزد شهرداری تهران، رأی گیری صورت می گیرد و شهردار معرفی خواهد شد.

دوات آنلاین-در حالی که پیش از این اعلام شده بود پنجشنبه این هفته و پس از ارائه برنامه پنج نامزد شهرداری تهران در شورای شهر، 2 نامزد نهایی این پست انتخاب شده و در جلسه‌ای دیگر، شهردار تهران از بین این 2 نفر انتخاب می‌شود، امروز اعلام شد شهردار همان روز پنجشنبه انتخاب خواهد شد.

پس از آنکه محمد علیخانی در توئیتر خود نوشت که روز پنجشنبه اعضای شورای پنجم به یک گزینه رای می‌دهند، حسن خلیل‌آبادی دیگر منتخب شورای شهر نیز توضیح داد: شهردار تهران قطعا پنج شنبه معرفی می شود.

حسن خلیل آبادی با اشاره به نشست امروز منتخبان شورای شهر پنجم تهران به مهر گفت: در جلسه امروز قرعه کشی میان ۵ نامزد نهایی سمت شهردار تهران صورت گرفت و مقرر شد نامزدهای این پست روز چهارشنبه و پنج شنبه برنامه های خود را اعلام کنند.

او افزود: امروز هر پنج نامزد شهرداری تهران برنامه هایشان را به صورت مکتوب به ما ارائه دادند که این برنامه ها از سوی منتخبان شورای شهر بررسی خواهد شد.

خلیل‌آبادی ادامه داد: روز پنجشنبه و پس از صحبت هر ۵ نامزد شهرداری تهران، رأی گیری صورت می گیرد و شهردار معرفی خواهد شد.

منتخب شورای پنجم شهر تهران با اشاره به دیگر موضوعات جلسه امروز گفت: در این جلسه همچنین گزارش ساختار و چارت تشکیلاتی شورا از سوی آقای شجاع پوریان و مدیرکل تشکیلات شورا ارائه شد.

خلیل‌آبادی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا جلسات شورای پنجم به صورت قطعی در روزهای شنبه  و چهارشنبه برگزار خواهد شد ادامه داد: این موضوع هنوز نهایی نشده، این جلسات منتخبان در حال حاضر روزهای شنبه و چهارشنبه است اما ممکن است این جلسات پس از استقرار شورای پنجم در همان روزهای یک شنبه و سه‌شنبه برگزار شود. 

اظهارات خلیل‌آبادی در حالیست که پیش از جلسه امروز، علی اعظا عضو منتخب شورای پنجم گفته بود با توجه به اینکه شورای شهر بعدی اواسط شهریور تشکیل می‌شود، ممکن است انتخاب 2 گزینه نهایی شهرداری تهران هم از پنجشنبه این هفته به هفته بعد موکول شود. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.