2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نجفی: دلیلی برای استعفا وجود ندارد

نجفی: دلیلی برای استعفا وجود ندارد

هنگام وقوع زلزله و هچنین روزهای بعد از آن به طور کامل در شهر تهران حضور داشتم

دوات آنلاین-شهردار تهران در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص شایعه استعفا از شهرداری، گفت: دلیلی برای استعفایم وجود ندارد.

محمدعلی نجفی روز سه شنبه در حاشیه سومین کنفرانس ملی شهر سایبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیماری دیسک کمر من آنگونه که در رسانه ها مطرح شده نیست، افزود: در ایام اربعین به دلیل اینکه 8 ساعت مداوم روی صندلی نشسته بودم، دچار اسپاسم شدم و به همین دلیل نتوانستم در مراسم اربعین شرکت کنم؛ اما خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می شود زمان زلزله در سفر کیش بوده و در تهران حضور نداشته اید، تصریح کرد: همانگونه که پیش از این گفتم، آخرین باری که به کیش سفر کردم عید فطر بود.

نجفی با اشاره به تماس مدیرهتلی که شایعه شده بود در آنجا اقامت داشته ام، افزود: مدیرهتل می خواست موضوع را به صورت رسمی تکذیب کند که بنده مخالفت کردم.

وی افزود: زیرا اگر حضورم در هتل داریوش تکذیب می شد، عده ای می گفتند شهردار تهران در هتل کوروش بوده است!

نجفی با تأکید بر اینکه در هنگام وقوع زلزله و هچنین روزهای بعد از آن به طور کامل در شهر تهران حضور داشتم، تصریح کرد: زمانی که عده ای می خواهند دروغ و شایعه پخش کنند، هرچه را که تکذیب کنیم، دروغ جدیدی را مطرح می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت اجرای مدیریت یکپارچه شهری به عنوان پیش شرط دستیابی به شهر هوشمند گفت: مسیر دستیابی به مدیریت یکپارچه شهری طولانی است اما در این زمینه مذاکراتی با وزیر نیرو برای واگذاری توزیع برق در شهر تهران انجام شده است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه پیچیدگی های زیادی در این زمینه وجود دارد تصریح کرد: امیدواریم در طول 6 ماه آینده به نتایج خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر تصمیمی در این زمینه باید به تصویب هیأت دولت برسد افزود: حوزه حمل و نقل عمومی و آموزش های شهروندی نیز از جمله اولویت ها در موضوع شهر هوشمند است.

شهردار تهران درخصوص فروش محصولات خارجی در فروشگاه های شهروند نیز گفت: در این زمینه باید مصوبه ای وجود داشته باشد که این محصولات در فروشگاه های دیگری نیز عرضه نشود.

آیین آغاز بکار سومین کنفرانس شهر سایبری امروز - سه شنبه - با حضور جمعی از مسئولان در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

این کنفرانس به مدت 2 روز برگزار می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.