2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی شاهرخ استخری ، حمید گودرزی و پویا امینی

بیوگرافی شاهرخ استخری ، حمید گودرزی و پویا امینی

سریال دلدادگان اگرچه به محبوبیت سریال پدر نرسید اما مخاطبان خاص خودش را دارد. در این مطلب با بیوگرافی شاهرخ استخری، حمید گودرزی و پویا امینی بازیگران این سریال آشنا می شوید:

دوات آنلاین-سریال دلدادگان اگرچه به محبوبیت سریال پدر نرسید اما مخاطبان خاص خودش را دارد. در این مطلب با بیوگرافی شاهرخ استخری، حمید گودرزی و پویا امینی بازیگران این سریال آشنا می شوید:

 

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1359 در تهران است. او توضیح داده است: در شناسنامه متولد 28 شهریور 1360 هستم ولی اگر بخواهم بگویم واقعا متولد چـه روزی وچه سالی هستم 14 مهر 1359 هستم. در  تمام گفت‌وگوهایي کـه می‌کنم همان تاریخ اصلی را می‌گویم. مردم زیاد با تاریخ تولد شناسنامه ام آشناییت ندارند.

استخری فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع است. او با سریال‌های تلویزیونی دلنوازان و فاصله‌ها بـه شهرت رسید و حالا بجز بازیگری چندین شعبه جواهرات فروشی دارد.

 

اصالتا اهل شهر باستانی استخر استان فارس اسـت، پدرش کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار اسـت، فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

 

او می گوید: از همان نوجوانی بـه تئاتر و هنر علاقه داشتم، اما پدرم فارغ التحصیل دانشگاه پلی تکنیک در رشته شیمی بود و دوست داشت من هم مهندس شیمی بشوم. در انتخاب رشته هم شیمی را انتخاب کردم اما قسمتم صنایع بود.

 

استخری پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بـه‌صورت اتفاقی با تئاتر اسب ها بـه کارگردانی محمد رحمانیان درسال 1381 اولین تجربه هنری خودرا بدست آورد. سپس دوره هـای بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی گذارند، او همدوره ساره بیات بود.

 

بـه‌صورت جدی با فیلم یک شب همینطوری کنارم باش درسال 1384 تجربه جلوی دوربین را کسب کرد و سال 86 در 27 سالگی با سریال پریدخت وارد قاب تلویزیون شد.

 

نقطه عطف بازیگری شاهرخ استخری با سریال دلنوازان درسال 88 شروع شد و یکسال بعد با سریال فاصله ها این محبوبت بـه اوج خود رسید.

 

شاهرخ استخری با سپده بزمی پور سال 1390 ازدواج کرد، این زوج در مرداد 1392 صاحب یک فرزند دختر بـه نام پناه شدند.

 

او می گوید: خانواده همسر مـن اصلا متمول نیستند. همسرم از 16 سالگی در کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده این ملاک مـن برای ازدواج با او بود.

 

شاهرخ استخری در مصاحبه ای گفته است: یکی از مشکلات بزرگ زندگی ام با مدرسه و دیر رسیدن بود، خواب می ماندم بارها تنبیه و بازخواست شدم و هنوزم صبح از خواب بیدار شدن برایم سخت اسـت.

 

چون پدر شاهرخ 8 سال در منطقه جنگی خارک کار کرده بود او از خدمت سربازی معاف شد. قبل از بازیگری وارد کننده خودرو آلات راهسازی بود و بیشتر کار اقتصادی میکرد. پس از بازیگری نیز گالری جواهرات بـه نام سنجاق را باز کرده و چندین شعبه دارد.

 

بیوگرافی حمید گودرزی

حمید گودرزی متولد 2 آذر 1356 در بروجرد و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است تابحال دوبار عاشق شده و یک‌بار ازدواج کرده کـه بـه طلاق ختم شده اسـت.

گودرزی در یک خانواده چهار نفری بـه دنیا آمده اسـت و با مادرش 14 سال اختلاف سنی دارد. تنها یک خواهر دارد و پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار اسـت.

 

او گفته است: می‌خواستم دکتر بشوم و در کنکور تجربی هم شرکت کرده بودم، اما یک روز فیلمی از مهدی هاشمی در جشنواره فجر دیدم کـه سیمرغ می‌گرفت، با دیدن آن فیلم بدجور شیفته او و حرفه بازیگری شدم. به همین علت تغییر مسیر دادم و در کنکور هنر شرکت کردم.

 

فعالیت حمید گودرزی از تئاتر هـای دانشجویی شروع شد و بـه‌صورت حرفه ای در اولین و آخرین تئاتر زندگی اش در نمایشی بـه نام کشتی اسپرانزا بـه کارگردان محمد رحمانیان درسال 1378 روی صحنه رفت.

 

اولین بار دریک نقش کوتاه با فیلم سهراب بـه کارگردانی سعید سهیلی درسال 1378 جلوی دوربین رفت ودر همین سال با سریال دانی و مـن وارد قاب تلویزیون شد.

 

درسال 1381 وقتی 25 ساله بود با نقش فرزاد در سریال مسافری از هند بـه همراه شیلا خداداد و بهنوش طباطبایی بـه شدت بـه شهرت رسید.

 

حمید گودرزی عاشق پاریس اسـت. بـه موبایل علاقه زیادی دارد، او علاوه بر بازیگری تاجر فرش و شکلات هم هست و از شهرت و سوپر استار شدن متنفر اسـت.

 

حمید گودرزی در 20 شهریور 1383 ازدواج کرد، آشنایی این دو از ساختمانی در میدان آرژانتین کـه همسایه بودند شروع شد. دختر جوان آن زمان دانشجوی کارگردانی بود.

 

این زوج درسال 1395 بعد از 12 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند، گودرزی می گوید علت طلاق این بود کـه همسرش علاقه ای بـه زندگی در ایران نداشت و می‌خواست از ایران برود.

 

گودرزی گفته است: تابه حال 2 بار عاشق شدم و در دومین بار کـه عاشق شدم ازدواج کردم، اما بنظرم گاهی زیاده خواهی و طمع باعث می شود عاشقیت کمرنگ و بـه جدایی منجر شود.

 

بیوگرافی پویا امینی

پویا امینی متولد 15 اردیبهشت 1356 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی نمایش از دانشگاه علم و فرهنگ تهران اسـت، یک فوتبالیست دو آتیشه و یک هنرمند با اخلاق متاهل است. او اصالتا اهل شهر ری است.

فعالیت هنری اش در زمان دانشجویی شروع شد. بـه‌صورت جدی درسال 1376 وقتی 20 ساله بود برای بازی در سریال در قلب مـن بـه کارگردانی حمید لبخنده تست داد و قبول شد و اولین تجربه جلوی دوربین خودرا کسب کرد.

 

بعد از دو تجربه نه چندان موفق درسال 1380 وقتی 24 ساله بود بـه همراه چند تازه بازیگر در سریال خط قرمز بازی کرد و بـه اوج شهرت و محبوبیت رسید. درسال 82 با فیلم وعده دیدار وارد سینما شد.

 

پویا امینی درسال 1381 وقتی 25 ساله بود با همکلاسی دانشگاه خود بیتا بجانلی ازدواج کرد، ثمره این ازدواج یک پسر بـه نام ایلیا است.

 

بیتا بجانلی دانشجوی گرافیک و پویا دانشجوی گارگردانی تئاتر بود کـه ارتباط اولیه انها از محیط دانشگاه شکل گرفت، پس از فارغ التحصیلی با هم ازدواج کردند.

 

پویا امینی می گوید: مـن و همسرم سوای زن و شوهری، دوستان خوبی برای هم هستیم. در تعداد زیادی از زمینه ها اشتراک نظر و عقیده داریم، انچه توانسته مـا را درکنار هم نگه دارد صداقت و اعتماد درکنار رفاقت و دوستی اسـت.

 

این بازیگر بـه شدت فوتبالی و طرفدار دو آتیشه تیم استقلال تهران اسـت و اکثر بازی ها را از استادیوم پیگیری می‌کند. خودش هم عضو تیم فوتبال ستارگان هنر است.

 

امینی گفته است: عده ای فکر می‌کنند بـه سینما علاقه ای ندارم، اما کم کاری مـن بدلیل حساسیت در پذیرش نقش دراین حوزه اسـت و حاضر نیستم کارنامه ام با نقش‌های ضعیف خراب کنم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.