2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
پذیرایی آسان و زیبا از مهمانان با سالاد میوه + طرز تهیه
یک متخصص تشریفات پیشنهاد می‌دهد:

پذیرایی آسان و زیبا از مهمانان با سالاد میوه + طرز تهیه

سالاد میوه یک خوراکی بسیار شیک برای پذیرایی است. شما می‌توانید به جای اینکه برای مهمانتان یکبار شربت بیاورید و یکبار میوه‌ها را در ظرف چیده و سرو کنید می‌توانید یک سالاد میوه خاص درست کنید. سالاد میوه با میوه‌های تابستانی یک طعم دل‌انگیز و به یادماندی خواهد داشت.

دوات آنلاین-سالاد میوه یک خوراکی جذاب و مدرن است که می‌توانید برای پذیرایی از مهمان تان سرو کنید، تهیه این سالاد چندان کار دشواری نیست ولی پذیرایی شما را بسیار خاص و به یاد ماندنی می‌کند.

سارا جعفری متخصص تشریفات درباره طرز تهیه سالاد میوه و شربت سکنجبین چنین می‌گوید:

 

سالاد میوه یک خوراکی بسیار شیک برای پذیرایی است. شما می‌توانید به جای اینکه برای مهمان تان یکبار شربت بیاورید و یکبار میوه‌ها را در ظرف چیده و سرو کنید، سالاد میوه خاص درست کنید. سالاد میوه با میوه‌های تابستانی طعم دل‌انگیز و به یادماندنی خواهد داشت.

شما می‌توانید سالاد خود را با شربت سکنجبین سرو کنید. برای تهیه سالاد میوه به تعداد 5 نفر یک استکان شربت سکنجبین و یک استکان عسل را با هم مخلوط کنید و در یخچال بگذارید.

 

توت سیاه، انگور سبز، انگور سیاه، موز، شلیل، سیب، آلبالو، توت فرنگی، و زردآلو را در قطعات مساوی خرد کنید و هسته‌اش را هم بگیرید و در ظرفی بزرگ بریزید، طوری که میوه‌ها در فشار نباشند،

 

به عسل و سکنجبین مقدار کمی آب اضافه کنید تا کمی رقیق شود. دقت کنید مایع نباید غلظت خود را از دست بدهد. فقط باید کمی رقیق شود. سپس آن را روی میوه‌ها بریزید و به آرامی و با قاشقی چوبی یا پلاستیکی چندبار هم بزنید و سپس آن را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید.

 

بعد از یک ساعت سالاد میوه شما آماده سرو شدن است. این سالاد یک خوراکی سالم، خوش‌طعم، زیبا  و خنک برای تابستان است.

 

این سالاد را با میوه های تابستانی دیگر هم می توانید تهیه  و برای اینکه زیبایی و طعم خنک بیشتری داشته باشد نعنای خرد شده هم به آن اضافه کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.