2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شلوار گلدار زنانه؛ راهی برای  خوش‌تیپی

شلوار گلدار زنانه؛ راهی برای خوش‌تیپی

اگر قصد دارید شلوارهای گلدار را با کت بپوشید زیر کت می‌توانید از تی‌شرت یا شومیزی استفاده کنید که رنگ زمینه شلوار را داشته‌ باشد و کت را با رنگ گلها ست کنید.

دوات آنلاین-شلوارهای گلدار یکی از زیباترین لباسهایی است که خانم‌ها می‌توانند برای یک مهمانی دورهمی به تن کنند. نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره شلوارهای گلدار  به دوات آنلاین این طور توضیح می‌دهد:

 

شلوارهای گلدار هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد. شاید در درجه دوم مد قرار بگیرد اما هیچ وقت به طور کامل از مد خارج نمی‌شود. شلوارهای گلدار را معمولا خانم‌های جسور انتخاب می‌کنند این شلوارها فرد را در معرض دید و توجه قرار می‌دهد و از او فردی با نشاط می‌سازد.

 

شلوارهای گلدار در چند مدل تهیه می‌شود. می‌توان هم به صورت دامن‌شلواری از آن استفاده کرد و هم شلوارهای راسته یا پاچه گشاد.

 

هنگام استفاده از این شلوارها قطعا باید از یک بلوز یا شومیز ساده استفاده کنید. زیبایی این تیپ زمانی به حد عالی خود می‌رسد که  تن‌پوش بالا را داخل شلوار گذاشته و با  بستن کمربند تیپ خود را کامل کنید. بهتر است رنگ بلوز یا شومیز خود را با رنگ گلهای غالب شلوار ست کنید.

 

کفش‌های براق و پاشنه‌دار که کمی خاص و غیر معمول هستند ترکیب زیبایی را با این شلوارها ایجاد می‌کنند.

اکسسوری‌ها هم فراموش نشود. از اکسسوری‌های خاص می‌توانید استفاده کنید و بهتر است زیور‌آلات درشت و رنگی انتخاب کنید و زیبایی تیپ خود را دو چندان کنید.

 

اگر قصد دارید شلوارهای گلدار را با کت بپوشید زیر کت می‌توانید از تی‌شرت یا شومیزی استفاده کنید که رنگ زمینه شلوار را داشته‌ باشد و کت را با رنگ گلها ست کنید.

 

با شلوارهای گلدار می‌توانید استایل کلاسیک هم داشته‌ باشید در این صورت باید برش شلوارتان کلاسیک باشد و از دامن‌شلواری یا برش دم‌پا استفاده نکنید.

 

از کیف‌ و کفش‌هایی استفاده کنید که با گلهای شلوارتان ست می‌شود. اگر خانمی با اندامی درشت و پایین‌تنه‌ای چاق هستید از شلوارهایی با گل ریز استفاده کنید. گلهای درشت اندام شما را درشت‌تر می‌کند اما گلهای ریز خطای دید ایجاد کرده و حواس را از درشتی اندام شما دور می‌کند.

اگر تیپ شما آن چیزی است که در بالا گفته شد بهتر است از یک آرایش ملایم و ساده استفاده کنید. آرایش غلیظ می‌تواند تمرکز را از روی زیبایی تیپ شما بردارد. ضمن اینکه استفاده بیش از حد از رنگ دیگران را اذیت می‌کند.

 

شما نباید مانند یک رنگین کمان به نظر برسید بلکه باید از رنگها به درستی استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.