2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
جشن‌های لاکچری تازه مدشده

جشن‌های لاکچری تازه مدشده

بسیاری از تجملات تازه‌وارد که گاهی هنوز هم تعجب بقیه را همراه دارد مخصوص بچه‌هاست. نوزادها با اینکه خودشان از اطراف تقریباً بی‌خبر هستند موجی از مراسم و وسایل و اتفاقات جدید به خانواده می‌آوردند.

دوات آنلاین-این روزها خیلی‌ها در تلاش هستند تا در رقابت اینستاگرامی از بقیه جا نمانند. یکی از برگ‌های برنده در این مسابقه عکاسی خانوادگی برگزار جشن‌های لاکچری است که می‌توان از آن گزارش‌های تصویری متنوع و زیبایی را به اشتراک گذاشت.

 

بسیاری از تجملات تازه‌وارد که گاهی هنوز هم تعجب بقیه را همراه دارد مخصوص بچه‌هاست. نوزادها با اینکه خودشان از اطراف تقریباً بی‌خبر هستند موجی از مراسم و وسایل و اتفاقات جدید به خانواده می‌آوردند.

 

از ماشین‎‌‎های تزئین شده حمل نوزاد تا برگزاری ماهگرد تولد در هرماه و جشن‌های متفاوت. جشن‌هایی که شاید قبلاً عجیب بودند اما الان اگر برگزار نشوند مایه سرشکستی خانواده‌اند!

 

اول پستانک طلا

شاید ماجرای پستانک طلا را شنیده باشید. ماجرایی که زمان خودش و با عکسی که از آن منتشر شد سرو صدای زیادی پیدا کرد اما بعد از مدتی فراموش شد. حالا دیدن پستانک‌های طلا در ویترین طلافروشی‌ها به اندازه‌های مختلف عادی است. انگار انتشار این عکس باعث شد افراد بیشتری به فکر سفارش آن برای نوزادهایشان بیفتند و حالا به یکی از اجزای تقریباً فراموش نشدنی سیسمونی‌ها تبدیل شده است.

 

حالا این روزها انواع و اقسام جشن‌های عجیب و غریب و البته لاکچری و لوکس مد شده است. کمی که در اینستاگرام بچرخید نمونه زیادی از این مراسم را پیدا می‌کنید.

 

جشن تعیین جنسیت

یکی از جشن های باب شده این روزها جشن تعیین جنسیت است. در این جشن میهمانان دعوت شده به مراسم از جنسیت بچه ای که در شکم مادر است، خبر ندارند. جشن با المان های آبی و صورتی طراحی می شود که رنگ آبی نماد فرزند پسرو رنگ صورتی نماد فرزند دختر است. میهمانان پس از چند ساعت حضور در میهمانی پس از برش کیک از جنسیت بچه مطلع می شوند و به شادمانی می پردازند. این جشن ها در حالی برگزار می شوند که با جزییات هر چه تمام تر در فضای مجازی با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته می شوند و موضوع مهم این است که پیداست اغلب افرادی که به برگزاری چنین جشن هایی اصرار دارند از طبقه متوسط جامعه هستند که علاقه دارند، خود را والدینی مهربان، دلسوز و با سلیقه نشان دهند.

گودبای پمپرز

جشن گودبای پمپرز هم یکی از مراسم تازه‌وارد به زندگی ایرانی‌هاست. این جشن در واقع میهمانی خداحافظی کودک با پوشک است و همه خانواده و اطرافیان در آن شرکت می‌کنند و با خوردن شیرینی و کیک و در محاصره عروسک‌هایی که معمولاً هماهنگ با میهمانی هستند، این مناسبت را جشن می‌گیرند!

 

محتوای جشن به این صورت است که والدین، از اینکه کودکشان می تواند از این به بعد بدون استفاده از پوشک زندگی کند، بسیار خوشحال هستند. آنها جشنی ترتیب میدهند که در این جشن تمام المانها به صورت پوشک طراحی شده است. میهمانانی هم به این جشن دعوت می شوند و از این بابت که کودک خانواده دیگر پوشک ندارد، شادی می‌کنند و دست می زنند و خیلی از این بابت خوشحال‌اند.

جشن «تاتی»

جشن «تاتی» هم داریم. این جشن هم به مناسبت راه افتادن کودک برگزار می‌شود. آن هم با تم کفش و پا و…

 

طبعا هر پدر و مادری از اینکه فرزندشان بتواند به تنهایی اولین قدم های زندگی اش را بردارد، خوشحال هستند. اما پدر و مادرهایی هم هستند که خوشحالی شان از این بابت انقدر زیاد است که به این مناسبت جشن برگزار و میهمان دعوت می کنند. معمولا المان های این جشن به شکل کفش و پا طراحی می شوند و محتوای جشن ابراز شادمانی از روند رشد و نمو کودک است.

ماه‌گردها

 

البته این جشن‌ها غیر از ماهگردهایی هستند که هر ماه پدر و مادر برای یک ماه بزرگتر شدن فرزندشان می‌گیرند و مثل تولد سالانه با کیک و پذیرایی و عکس همراه است. البته میهمانی‌ها فقط به زمان حضور کودک محدود نمی‌شود و معمولاً در دوران جنینی هم میهمانی‌هایی هست که الان دیگر حتماً «باید» برگزار کنید.

 

جشن «شاور بیبی» برای به نمایش گذاشتن لباس‌ها و وسایل نوزاد در راه برگزار می‌شود. از گرفتن عکس دوران بارداری مادر همراه پدر هم نمی‌توان گذشت که حتماً باید گرفته شود.

 

با رسوم جدید تقریباً پدر و مادرها هر ماه درگیر جشن و میهمانی جدید هستند و باید برایش برنامه‌ریزی کرده، ابتکار به خرج دهند و البته پول خرج کنند!

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.