2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خانه های فوق لاکچری مشهورترین سلبریتی ها

خانه های فوق لاکچری مشهورترین سلبریتی ها

قیمت خانه های این سلبریتی ها سر به فلک می کشد و هر کدام برای خود کاخ هایی مجلل هستند.

دوات آنلاین -سلبریتی های مشهور جهان در کجا زندگی می کنند و خانه های آن چگونه است؟ در ادامه می توانید عکس هایی از خانه های این افراد را تماشا کنید.

 

خانه مجلل سوفیا ورگارا

در اواسط سال ۲۰۲۰ سوفیا ورگارا (هنرپیشه آمریکایی) این عمارت ۲۶ میلیون دلاری در لس آنجلس را خرید( عکس بالا). دور تا دور محوطه حصار بندی شده و دارای ۱۰ حمام و ۱۶ اتاق خواب است.

خانه مجلل سوفیا ورگارا

اطراف استخر پوشیده از گیاهان سرسبز و فواره‌های زیبا است. صاحب قبلی این عمارت بازیکن بیسبال معروف (BondsBurry) بوده است که آن را به مبلغ ۲۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ فروخت.

عمارت لاکچری اپرا

عمارت لاکچری اپرا

عمارت زیبای بعدی متعلق به مجری برنامه‌های تلویزیونی Oprah است.  بهترین عمارت سراسر کشور متعلق به این مجری است. وی این عمارت را در سال ۲۰۰۱ به مبلغ ۵۰ میلیون دلار خریداری کرد. مساحت آن ۴۲ جریب است. او در سال ۲۰۱۶ با خرید ملک کناری آن ۲۳ هجری به املاک خود اضافه نمود.

عمارت لاکچری اپرا

گفتنی است که داخل امارات شامل ۶ اتاق خواب، ۱۴ حمام، ده شومینه، یک تئاتر، یک کتابخانه و یک انبار مشروب است. این عمارت استخر ندارد، اما باغ بسیار بزرگ وزیبایی از گل‌های رنگارنگ آن را زینت می‌دهد.

کاخ بیانسه

کاخ بیانسه

عمارت بعدی در این لیست متعلق به بیانسه Beyance می‌باشد. این عمارت در کالیفرنیا قرار دارد. وی در سال ۲۰۱۷ کمی بعد از به دنیا آوردن دوقلوهایش این عمارت را به مبلغ ۸۸ میلیون دلار خریداری کرد.

کاخ بیانسه

این ملک حدود ۳۰ هزار متر مربع مساحت دارد. شیشه‌های به کار رفته در ساختمان همگی ضد گلوله هستند. این عمارت ۱۸ اتاق خواب، ۱۱ حمام، ۴ استخر، یک زمین بسکتبال و یک حمام آب گرم دارد. گفتنی است که گاراژ آن گنجایش ۱۵ ماشین را در خود دارد. باغ این عمارت در حدود دو جریب مساحت دارد و کل امارت مجهز به سیستم امنیتی بسیار بالاست.

خانه اشرافی بیل گیتس

خانه اشرافی بیل گیتس

عمارت بیل گیتس در واشنگتن قرار دارد. خیلی دور از ذهن نیست که یکی از ثروتمندترین مردان جهان مالک بهترین عمارت باشد. موسس مایکروسافت این عمارت را ۷ سال پیش به مبلغ ۶۳ میلیون دلار خرید. بعد از یکسال ارزش این ملک دوبرابر شد و به مبلغ ۱۲۷ میلیون دلار رسید. این افزایش شدید قیمت خانه به خاطر استفاده از تکنولوژی بسیار پیچیده و بالا در داخل ساختمان می‌باشد.

خانه اشرافی بیل گیتس

مساحت این ملک حدود ۶۶ هزار متر مربع می‌باشد دارای ۷ اتاق خواب و ۱۸ حمام می‌باشد ساکنین وانند با یک چیپ درجه‌ای دما و نور را حتی زمانی که در حال حرکت در خانه هستند تنظیم نمایند تابلو‌های هنری که بر روی دیوار‌های این عمارت آویزان است در واقع کامپیوتر است که می‌توان با فشار یک دکمه که در پایین صفحه قرار دارد تصویر‌های آن را عوض نمود.

 

در واقع اتاقی برای ترمپولین و همچنین یک کتابخانه بزرگ دارد بی جهت نیست که قیمت این عمارت روز به روز در حال افزایش است.

خانه مجلل تام کروز

خانه مجلل تام کروز

عمارت دیگر این لیست متعلق به تام کروز هنرپیشه معروف امریکایی است. این عمارت که در کلرادو قرار دارد برخلاف عمارت‌های مدرن و پر زرق و برق در کالیفرنیا بسیار دنج است. اگرچه عمارت اصلا کوچک نیست، اما زیر بنای خانه تنها ۱۰ هزار فوت مربع مساحت دارد.

خانه مجلل تام کروز

اما این عمارت در زمینی به مساحت ۲۹۸ جریب بنا شده است. این خانه هفت اتاق خواب، ۹ حمام و یک خانه جداگانه برای پذیرایی از میهمان دارد. زمین وسیع این ملک دارای اصطبل اسب و همچنین دارای باند فرود می‌باشد. قیمت این عمارت در سال ۲۰۱۴ مبلغ ۵۹ میلیون دلار بوده است.

خانه لوکس تیلور سوئیفت

خانه لوکس تیلور سوئیفت

عمارت بعدی متعلق به تیلور سوئیفت خواننده انگلیسی می باشد. او با داشتن ثروتی نزدیک به ۳۵۰ میلیون دلار بر روی املاک سرمایه گذاری می‌کند. ملک اخیر به ارزش ۲۵ میلیون دلار می‌باشد و دارای هفت اتاق خواب است این خانه متعلق به ستاره مشهور هالیوود ساموئل گلدوین بوده است.

 

این خانه یادآور دوران سال سابق در هالیوود می‌باشد و زمانی میزبان ستارگانی همچون چارلی‌چاپلین و کلارک گیبل بوده است.

 

در سال ۲۰۱۷ تیلور در مزایده املاک برنده شد و آن را خرید، اما به خاطر جنبه تاریخی این عمارت، در مزایده ذکر شده بود که خریدار نمی‌بایست در شکل و طرح داخلی آن تغییراتی را اعمال کند و می‌بایست آن را به همین صورت حفظ نماید.

 

منبع:‌تابناک با تو

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.