2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
با خواص زعفران آشنا شوید

با خواص زعفران آشنا شوید

زعفران از افزایش کلسترول و تری‌گلیسرید و چربی بد خون جلوگیری می‌کند و به عنوان مانعی برای جلوگیری از رسوب آنها در عروق عمل می‌کند.

دوات آنلاین-زعفران به‌گفته متخصصان طب سنتی خواص زیادی دارد از جمله این‌که می‌تواند به بهبود عملکرد قلب کمک کند.

ابراهیم ایران دوست، متخصص طب ایرانی در این باره گفت: زعفران عملکرد بطن چپ قلب را در مواجهه با عوامل آسیب رسان حفظ می‌کند و اثرات ضد فشار خون زعفران توسط محققان مشخص شده است.

ایران دوست توضیح داد: از دیدگاه طب ایرانی زعفران تمایل و نفوذ مواد غذایی و داروها را به قلب افزایش می‌دهد، همچنین مصرف آن شادی‌آور بوده و تقویت‌کننده قلب است.

وی ادامه داد:‌ متخصصان طب ایرانی توصیه می‌کنند که در ترکیب داروهای مورد استفاده برای بیماران قلبی زعفران اضافه شود تا هدایت و نفوذ دارو به قلب بهتر انجام شود.

ایران دوست گفت: از دیدگاه طب جدید زعفران از افزایش کلسترول و تری گلیسرید و چربی بد خون جلوگیری می‌کند و به عنوان مانعی برای جلوگیری از رسوب آنها در عروق عمل می کند.

این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: در بیمارانی که دچار حملات قلبی شده‌اند، مصرف زعفران می تواند از آسیب به بافت های قلبی جلوگیری کنند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.