2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
راه‌هایی برای تزیین بهتر خانه‌های کوچک

راه‌هایی برای تزیین بهتر خانه‌های کوچک

واقعیت این است که در متراژهای کوچک هم با رعایت برخی اصول می‌شود خانه سبز و شیک ایجاد کرد. طوری که مهمانان‌تان شگفت‌زده شوند. فقط کافی است توصیه‌هایی را عایت کنید

دوات آنلاین-یکی از تصورات غلط درباره دکور خانه این است که حتما باید متراژ منزل ما زیاد باشد. شاید شما هم به این فکر کرده باشید که مثلا در آپارتمان 40 متری چه کاری می‌شود انجام داد که خانه زیبا و شیک به نظر برسد. واقعیت این است که در متراژهای کوچک هم با رعایت برخی اصول می‌شود خانه سبز و شیک ایجاد کرد. طوری که مهمانان‌تان شگفت‌زده شوند. فقط کافی است توصیه‌های زیر را عایت کنید:

  • این روزها در اکثر فروشگاه‌ها اسباب چندکاره فروخته می‌شود. نمونه ساده آن کاناپه‌های تخت‌خواب‌شو است اما برخی کاناپه‌ها کشو و کمد هم دارند و در واقع مثل کابینت عمل می‌کنند و می‌توانید وسایل غیرضروری‌تان را داخل آنها بچینید تا از کمبود جا رنج نبرید و منظره خانه‌تان زشت نشود.

  • از فضای عمودی خانه استفاده کنید. به این معنی که می‌توانید روی دیوارها قفسه بزنید و وسایل تزیینی یا سیستم صوتی خود و وسایلی مانند را آنجا بگذارید. (مانند آنچه در تصویر اصلی این مطلب می‌بینید). حتی می‌توانید از طرح‌های ابتکاری استفاده کنید و با کمک آویزهایی که به سقف وصل می‌شود برای خودتان جای وسایل آشپزخانه یا وسایل زینتی درست کنید.

  • نکته دیگر استفاده از جداکننده‌ها یا همان پارتیشن است. این طوری می‌توانید قسمت هال خانه را به بخش پذیرایی و نشیمنی برای خودتان تقسیم کنید.

  • مهم‌تر از همه اینکه در خانه از رنگ‌آمیزی درست استفاده کنید. توصیه‌هایی در این باره را اینجا بخوانید.
12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.