2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نکاتی که برای لاک زدن حتما باید رعایت شود

نکاتی که برای لاک زدن حتما باید رعایت شود

قبل از لاک زدن، سطح ناخن را با پنبه و یه مقداری الکل بهداشتی پاک کنید تا هيچ اثري از چربي روي ناخن‌تان نماند.

دوات آنلاین-پولیش کردن ناخن‌ها یکی از انواع آرایش است که هرچند چندان به چشم نمی‌آید اما بسیار در زیبایی دستها تاثیر دارد. یادمان باشد دستها اولین قسمت بدن هستند که مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد. بنابراین حفظ زیبایی و سلامت آنها بسیار مهم است.

  • سوهان ناخن تان را دقیقا زیر ناخن قرار دهید. بطوری که بین پوست نوک انگشت و قسمت زیرین ناخنتان باشد. سوهان ناخن را در یک جهت با حرکات کوتاه و محکم در سراسر ناخنتان بکشید. برای اینکه ناخنتان گرد تر شود، سوهان را به زیر گوشه‌های ناخن برده و گوشه‌ها را با حرکت منحنی سوهان بزنید. همیشه ناخن‌ها را در یک جهت سوهان بکشید و از حرکات عقب جلو استفاده نکنید. تا زمانی که به شکل و طول مورد نظر برسید، سوهان بزنید.

  • قبل از لاک زدن، سطح ناخن را با پنبه و یه مقداری الکل بهداشتی پاک کنید تا هيچ اثري از چربي روي ناخن‌تان نماند.

برای این که بدانید چه لاک هایی سلامت را به خطر می اندازند، این مطلب را بخوانید.

  • به یکبار لاک زدن اکتفا نکنید، اول یک بار کل انگشتها را  لاک بزنیند، 10 دقیقه بعد که کاملا از خشک شدن لاک مطمئن شدید، ناخنها را از اول دوباره لاک بزنید. برای اینکه بفهمید لاک ناخن تون خشک شده یا نه، لازم نیست با انگشت به آن ضربه بزنید کافیه بهش 10دقیقه فرصت بدهید، هر مدل لاکی که باشد تو این ده دقیقه کاملا خشک می‌شود. بعد از دور دوم لاک زدن، 20 دقیقه صبر کنید و مطمئن شوید که دو لایه لاک کاملا خشک شده.
  • اگه عجله داريد و نمي توانید منتظرخشک شدن لاک ناخن‌ها باشید بهتر است چند دقيقه‌اي دستهایتان را در آب يخ، قرار دهید و یا از اسپری خشک کننده لاک ناخن استفاده کنید.

نکاتی درباره مانیکور را اینجا بخوانید.

  • یک لایه برق ناخن روی لاکتان بزنید و جذابیت چند برابر شده دستتان را تماشا کنید.یادتان باشد وقتی برق ناخن را در یخچال می‌گذارید زیبایی آن چندبرابر می‌شود پس قبل از استفاده نیم ساعت آن را در فضایی کاملا سرد قرار دهید.
12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.