2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بهترین روش برای خشک کردن لاک ناخن

بهترین روش برای خشک کردن لاک ناخن

زیبایی دست‌ها زیبایی تیپ افراد را به دنبال دارد. باید توجه داشت همان اندازه که لاک‌ها می‌تواند زیبایی دستهای شما را تضمین کند اگر از آن به درستی استفاده نشود و نتوانید لاک‌ را مرتب روی ناخن‌ها بزنید، دستهای شما را نه تنها زیبا نمی‌کند بلکه ز شت هم می‌کند.

دوات آنلاین-یکی از روشهای زیباسازی ناخن‌ها استفاده از لاک است. لاکها در رنگ‌های مختلف می‌تواند زیبایی تیپ شما را کامل کند. زیبایی دستها زیبایی تیپ افراد را به دنبال دارد. باید توجه داشت همان اندازه که لاک‌ها می‌تواند زیبایی دستهای شما را تضمین کند اگر از آن به درستی استفاده نشود و نتوانید لاک‌ را مرتب روی ناخن‌ها بزنید، دستهای شما را نه تنها زیبا نمی‌کند بلکه ز شت هم می‌کند. یکی از مهمترین کارهایی که حین لاک زدن باید انجام دهید این است که به درستی لاک را خشک کنید تا چروک روی آن نیفتد و ناهماهنگ نشود.

اولین روش برای خشک شدن سریع لاک ناخن ها استفاده از آب یخ است، سرما کمک میکند لاک هایتان سریعتر خشک شوند پس باید بعد از لاک زدن ناخن ها دستان تان را داخل کاسه ای که پر از آب و یخ است قرار دهید.

سشوار نیز برای خشک کردن سریع لاک ها بسیار کمک کننده است البته اگر آن را روی درجه سردکننده قرار دهید. اگر سشوار روی درجه گرم آن باشد نتیجه عکس دارد و باعث میشود لاک روانتر و شل تر شود.

شاید برایتان جالب باشد و تا به حال نشنیده باشید که اسپری روغن برای خشک کردن ناخن ها کاربرد دارد، اسپری کردن روغن به ناخن ها میتواند سریع لاک ناخن هایتان را خشک کند.

اگر اسپری بدن تان خالی شده میتوانید از آن برای خشک کردن سریع لاک ناخن هایتان استفاده کنید.

 

منبع:namnak.com

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.