2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
رنگ لاک مناسب بهار و نحوه ست کردن آن با لباس

رنگ لاک مناسب بهار و نحوه ست کردن آن با لباس

برای اینکه رنگ لاکی انتخاب کنید که مجبور نباشید مدام آن را تغییر دهید بهتر است از رنگ‌های شارپ استفاده کنید. رنگ‌های شاد و بشاش در لباس‌های بهاری بسیار کاربرد دارند .

دوات آنلاین-فصل‌ها با تغییراتی که می‌کنند فقط دمای هوا را تغییر نمی‌دهد در واقع سبک زندگی افراد را هم تغییر می‌دهند. از تغییر خوراکی‌ها تا تغییر در لباس پوشیدن و حتی آرایش و طراحی ناخن ها،

 

در فصل بهار سبک طراحی ناخن خانم ها به سبک شاد و گل گلی تغییر میکند به نوعی میتوان گفت بعضی بانوان زیبایی های فصل بهار مانند شکوفه و گل های خوش رنگ را روی ناخن هایشان می آورند .

تنوع رنگ لاک ها و تنوع طرح های دیزاین ناخن انتخاب را برایتان راحت می کنند، می توانید متناسب با رنگ لباس تان دست به انتخاب بزنید و ناخن هایتان را با لباس تان هماهنگ کنید.

 

بهترین رنگ های لاک برای طراحی ناخن به سبک بهاری عبارتند از:صورتی، بنفش، زرد، قرمز و سبز که شما با استفاده از این رنگ لاک ها میتوانید حال و هوای بهاری به ناخن هایتان بدهید. برای اینکه بتوانید در خانه طراحی ناخن انجام دهید میتوانید از چسب نواری، اسفنج و ... استفاده کنید.

برای اینکه رنگ لاکی انتخاب کنید که مجبور نباشید مدام آن را تغییر دهید بهتر است از رنگ‌های شارپ استفاده کنید. رنگ‌های شاد و بشاش در لباس‌های بهاری بسیار کاربرد دارند مثلا اگر رنگ لاک شما زرد و سبز باشد می‌توانید آن را با لباس‌های سفید، سبز،  بنفش ست کنید.

همچنین می‌توانید از رنگ‌های بنفش و صورتی هم به خوبی ایده بگیرید و استفاده کنید. لاک بنفش و صورتی ست زیبایی برایتان درست می‌کند این رنگ‌ها را هم می‌توانید با لباسهای زیادی ست کنید که زیبایتان را چند برابر کند.

 

رنگ‌هایی چون نارنجی، قرمز، آبی و کبود و.... قدرت انتخاب کمتری برای شما قائل است.اما اگر همچنان تمایل دارید از این رنگ‌ها استفاده کنید می‌توانید با ترکیب رنگ و طراحی فاصله ست لباس با لاکتان را کمتر کنید.

 

توجه داشته‌ باشید هرچه رنگ آرایش تان به رنگ لاکتان بیشتر باشد  جذابیت ظاهری‌تان بیشتر است.

 

نکته آخر اینکه رنگ های تیره مناسب فصل بهار نیستند.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.