2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
به خارج سفر کنیم،اما ارزان
17 کشوری که میتواند مقصد گردشگری ارزان شود

به خارج سفر کنیم،اما ارزان

سفر و گردشگری مهمترین رکن نوروز است اما با توجه به درآمدهای پایین و گرفتاری‌های اقتصادی چطور به سفرهای خارج از کشور برویم. برای ایرانیها 17 کشور وجود دارد که می‌توان به راحتی و با هزینه پایین حتی به اندازه یک سفر داخلی به آن سفر کنند فقط کافی است هزینه‌هایمان را مدیریت کنیم و نسبت به این کشورها آگاهی داشته باشیم.

دوات آنلاین-فرقی نمی‌کند قیمت دلار بالا باشد ، عوارض خروج قانونی شود و تورها گران، نوروز قوانین خودش را دارد و ایرانی ها دوست دارند به این قانون عمل کنند. سفر و گردشگری مهمترین رکن نوروز است اما با توجه به درآمدهای پایین و گرفتاری‌های اقتصادی چطور به سفرهای خارج از کشور برویم? برای ایرانی ها 17 کشور وجود دارد که می‌توانkn به راحتی و با هزینه پایین حتی به اندازه یک سفر داخلی به آن سفر کنند فقط کافی است هزینه‌هایمان را مدیریت کنیم و نسبت به این کشورها آگاهی داشته باشیم.

بولیوی یکی از این کشورهاست شاید باورتان نشود اما با کمتر از 20 دلار می‌شود جایی مناسب برای اسکان پیدا کرد و غذایی مناسب پیدا کرد.

در کشور بلیوی حمل و نقل عمومی خوب و قابل استفاده است پس به جای کرایه تاکسی از حمل و نقل عمومی با قیمیت بسیار ارزان استفاده کنید و چندین بخش  جذاب این کشور را ببنید .

تایلند هم کشوری بسیار جذاب برای گردشگری است، هرچند پاتایا و بانکوک بیشترین مقاصد گردشگری ایرانیان است اما باید بدانید که شهرها دیگر و طبیعت زیبای بانکوک همیشه برای مردم ایران ناشناخته بوده‌است. طبیعیت گردی در این کشور می‌تواند بسیار جذاب باشد. فقط یادتان باشد اگر می‌خواهید اتاق اختصاصی با حمام و سرویس بهداشتی داشته باشید باید شبی 30 دلار بدهید البته اتاقهای مشترک و تختهای دو طبقه هم هست که بسیار ارزانتر تمام می‌شود. در طبیعیت هم با یک کیسه خواب می‌توانید چند روزی را سر کنید. تایلند غذاهای گیاهی لذیذی دارد و برنج‌هایی که ما ایرانیان هرگز طعم ان را نچشیدیم

مدتهاست که یونان وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و با بحران مواجه است هرچند مردم این کشور به شدت تحت تاثیر این وضعیت قرار گرفتند اما از این تهدید یک فرصت ساخته‌اند. پایین آمدن قیمتها باعث شده تا یونان یکی از کشورهای مقصد گردشگری شود و هزینه‌های ارزان به درآمدزایی این کشور کمک کرده‌است.

این کشور بسیار زیبا است، سواحل زیبا و معماری­‌های بی‌نظیر از جاذبه‌های این کشور است. یونان یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری در اروپا است. اگر یونان را برای سفر انتخاب کردید سری هم به اسپانیا بزنید

اسپانیا نیز همانند یونان از مشکلات اقتصادی رنج می‌­برد و درآمد ناشی از گردشگری می­‌تواند کمکی خوب به اقتصاد این کشور باشد. این کشور زیبایی­‌های بی‌شماری دارد، غذاهای بی­‌نظیر، تاریخی غنی که در معماری ساختمان­‌ها و موزه‌­ها به نمایش گذاشته شده و منظره‌­های زیبا مانند رشته کوه‌­های پیکوس دِ اروپا

اگر مقیم امریکا هستید هم می‌توانید ارزان سفر کنید و نوروز را جشن بگیرید

هزینه­‌ی سفر هوایی از آمریکا به کاستاریکا  بسیار ارزان است، قیمت­‌ها نیز داخل این کشور بسیار مناسب هستند. افت ارزش کولون کاستاریکا در مقابل دلار آمریکا نیز به این موضوع کمک می­‌کند. در کنار ارزانی، این کشور زیبایی­‌های بسیاری نیز دارد.

ویتنام ،رومانی ،سریلانکا،نپال. و آرژانتین هم کشورهایی هستند که با روزانه 15 تا 20 دلار می‌توانید روز خوبی را برای خودتان بسازید

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.