2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
هر گردشگر سلامت ۳ برابر گردشگری عادی ارزآوری دارد

هر گردشگر سلامت ۳ برابر گردشگری عادی ارزآوری دارد

گردشگری سلامت یکی از صنایع پیشرو در توسعه کشور است که به عنوان یک صنعت بالادستی می‌تواند در ایجاد مشاغل دیگر به عنوان صنایع پشتیبان گردشگری و نیز به عنوان یک راه تبادل فرهنگی بین ملت‌ها نقش ایفا کند

دوات آنلاین-رئیس انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت ایران گفت: هر گردشگر سلامت که وارد کشور می‌شود، حداقل سه برابر یک گردشگر ارزآوری دارد و دو برابر آنها شغل در کشور ایجاد می کند.

محمد جهانگیری در گفتگو با ایسنا، افزود: گردشگری سلامت یکی از صنایع پیشرو در توسعه کشور است که به عنوان یک صنعت بالادستی می‌تواند در ایجاد مشاغل دیگر به عنوان صنایع پشتیبان گردشگری و نیز به عنوان یک راه تبادل فرهنگی بین ملت‌ها نقش ایفا کند.

وی با اشاره به حضور فعالان حوزه گردشگری سلامت در این نمایشگاه گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی٬ سازمان میراث فرهنگی٬ سازمان نظام پزشکی، وزارت امور خارجه و اتاق بازرگانی ایران به عنوان اعضای شورای راهبری گردشگری کشور، انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت ایران با حمایت شورای راهبری گردشگری کشور را برای معرفی ارائه دهندگان خدمات گردشگری سلامت ایران حمایت می کنند.

جهانگیری ادامه داد: این انجمن تعدادی از واحدهای نمونه ارایه خدمات گردشگری سلامت و برخی شرکت های ارائه خدمات گردشگری را در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران گرد هم آورده و زیرساخت‌های کشور در این موضوع در معرض دید عموم قرار گرفته است تا با جذب سرمایه و مخاطبان خدمات بهتری به گردشگران ارائه دهد.

وی گفت: انجمن توسعه خدمات گردشگری سلامت ایران پرتال ملی توریسم سلامت را به زودی راه‌اندازی می‌کند. در این پرتال با هدف تسهیل‌گری و ارائه خدمات مطلوب به خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان حوزه گردشگری سلامت پرونده الکترونیکی ویژه بیماران و جامعه پزشکی  تشکیل می‌شود تا خدمات ارائه شده به مخاطبان رصد شده و پیگیری شود. خدمات این پورتال برای کلیه بیماران داخلی و خارجی قابل استفاده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.