2024/09/20
۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهريور
پیشنهادات ما
سریال داستان زندگی هانیکو چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال داستان زندگی هانیکو چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

شبکه تماشا تکرار سریال هانیکو را پخش می کند. اطلاعات لازم درباره مجموعه داستان زندگی را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال داستان زندگی که در ایران به نام هانیکو شناخته می شود، مجموعه ای ژاپنی است در سال 1986 ساخته شد و تاکنون چند بار در ایران از شبکه های مختلف پخش شده است. اکنون شبکه تماشا تکرار هانیکو را روانه آنتن کرده است.

 

خلاصه داستان سریال هانیکو

سریال داستان زندگی درباره دختری به نام هانکیو است که علیرغم وضعیت مالی ضعیف خانواده اش به کمک مادرش به سختی موفق می شود پولی پس انداز کند و به مدرسه مسیحیان برود و زبان انگلیسی بخواند. پدرش به خاطر این کار، با او قهر می کند ولی هانیکو ناامید نمی شود و پس از گذراندن مراحل دشواری به عنوان اولین روزنامه نگار زن در ژاپن مشغول به کار می شود.

عکسی از سریال هانیکو

تعداد قسمت های هانیکو

سریال هانیکو در ژاپن در 156 قسمت پخش شد البته هر قسمت آن فقط 15 دقیقه داشت اما در ایران مدت زمان هر قسمت افزایش یافته و پیش از این در 44 قسمت پخش شده است.

عکسی از سریال هانیکو

ساعت پخش و تکرار

اگر می خواهید سریال داستان زندگی را از طریق شبکه تماشا دنبال کنید باید بدانید هانیکو هر شب 8 و نیم شب پخش می شود و تکرار آن هم ساعت های 12 و نیم شب، 8 و نیم صبح و 12 و نیم ظهر روز بعد خواهد بود.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.