2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تعداد قسمت های سریال آسا + ساعت پخش و تکرار و بازیگران

تعداد قسمت های سریال آسا + ساعت پخش و تکرار و بازیگران

اطلاعات کامل درباره سریال ژاپنی آسا را که بر اساس داستان واقعی ساخته شده است، در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال آسا از جمله مجموعه های پرطرفدار ژاپنی است که شبکه دو آن را پخش می کند. با این سریال که بر اساس داستان زندگی آساکو هیروکا در زمان باکوماتسو و میجی ساخته شده است، آشنا شوید.

 

آساکو هیروکا که بود

آسا هیروکا از زنان موفق ژاپنی است که در سال 1849 در کیوتو به دنیا آمد و 14 ژانویه سال 1919 درگذشت. او بازرگان موفق، بانکدار و بنیانگذار دانشکده بود که در اواخر عمرش سلسه سخنرانی هایی را انجام داد و به نویسندگی نیز روی آورد.

 

او که احساس می کرد به عنوان یک دختر از تحصیلات دور شده و از برادرانش عقب مانده است و بعد از ازدواج مصمم شد ریاضیات، اقتصاد و ادبیات را یاد بگیرد. به همین دئلیل معلمانی را برای خودش استخدام کرد و در نهایت به موفقیت های چشمگیری دست یافت.

عکسی از سریال آسا

خلاصه ای از داستان سریال آسا

آسا و خواهرش هاتسو که دختران یک تاجر از شهر کیوتو هستند هر کدام ازدواج کرده اند و خانواده هر کدام از خواهران در شهر آساکا صاحب صرافی هستند. در حالیکه هاتسو از طرف خانواده شوهرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، اما آسا که به مطالعه مسایل اقتصادی و حساب و کتاب علاقه‌منداست و همچنین دوست دارد در رشته تجارت ادامه تحصیل دهد، زندگی نسبتا بهتری دارد. او در اداره کارهای صرافی به خانواده همسرش کمک می کند تا اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور ژاپن در سال 1868دستخوش تغییراتی می شود. در این بحبوحه آسا و خواهرش و خانواده های همسرشان با شرایطی خاصی روبرو می شوند.

 

سریال پر از اتفاقات غافلگیرکننده است. از جمله این که خانواده شوهر هاتسو ورشکسته می شوند و به ناچار خود را از چشم طلبکاران پنهان می کنند البته آسا آنها را پیدا می کند.

 

از سویی آسا در یک معدن زغال سنگ سرمایه گذاری می کند اما خرابکاری هایی در آنجا رخ می دهد. آسا که زنی سختکوش است با وجود رخ دادن اتفاقات مختلف ناامید نم یشود و از جمله این که تلاش می کند تجارت خانوادگی را به عنوان یک بانک سازماندهی مجدد کند. آسا تصمیم می گیرد تا کارکنان زن را برای بانک استخدام کند تا به دختران جوان فرصت کار دهد.

عکسی از سریال آسا

سریال آسا تولید چه سالی است

این سریال تولید سال ۲۰۱۵ از شبکه ان اچ کی است که پخش آن از ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۵ تا ۲ آوریل سال ۲۰۱۶ ادامه داشت.

 

سریال آسا چند قسمت  است

این سریال در ژاپن در 156 قسمت نمایش داده شد اما چون مدت زمان هر قسمت در شبکه دو تغییر می کند تعداد قسمت ها نیز کم و زیاد می شود.

عکسی از سریال آسا

بازیگران سریال آسا

در سریال آسا این بازیگران حضور دارند:

هارو در نقش آسا، آئویی میازاکی در نقش هاتسو، تاکشی ماسو، شینوبو تراجیما،، یویچی هایاشی، سوتارو اکیتسو، توموچیکا، کایا کیوهارا، هیروشی تماکی، جون فوبوکی، یوشیکازو کیوچی، هاتسوکی یوشیدا، تاکایا یاماوچی، هیروکی میاکه، تاسوکو ایموتو، تاکورو تاتسومی و هیساکو ماندا

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه 2

سریال آسا هر روز حدود ساعت 2 و ربع ظهر از شبکه دو پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت 12 و ربع شب خواهد شود البته برخی شب ها تکرار سریال دیرتر پخش شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه عبدلی 1400/02/29
سلام من عاشق سریال ژاپنی هستم
مرضیه 1400/02/05
سلام سریال آسا خیلی سریال خوبیه من همیشه ازاین سریالها میبینم وقتی که چیو به دنیا اومد این سریال جالب تر شد ولی وقتی که بزرگ شد خیلی ازش بدم اومد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.