2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال نامش را معما نگذار چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال نامش را معما نگذار چند قسمت است؛ خلاصه داستان

داستان سریال نامش را معما نگذار، اسامی بازیگران و تعداد قسمت های آن را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -اگر قصد دارید اوقات فراغت خود را با تماشای سریالی معمایی و جنایی پر کنید و کمی هیجان خون تان بالا برود نامش را معما نگذار گزینه خوبی است. اطلاعات کامل درباره این مجموعه ژاپنی در ادامه آمده است.

عکسی از سریال نامش را معما نگذار

خلاصه داستان سریال نامش را معما نگذار

داستان سریال نامش را معما نگذار درباره پسری دانشجو به نام توتونو کنو است. او متهم می شود فردی را به قتل رسانده اما توتونو درباره این قتل چیزی به یاد نمی آورد. او که جوانی تنها و در عین حال مرموز و عجیب و غریب است، حالا در دردسر بزرگی گرفتار شده و در مراحل مختلف بازجویی به تدریج به سرنخ هایی دست پیدا می کند که به افشای راز جنایت منجر می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال تا ته دنیا دوستت دارم

 

تعداد قسمت های سریال نامش را معما نگذار

این سریال ژاپنی که وارد شبکه نمایش خانگی شده در سال 2022 در 12 قسمت ساخته شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. تاکنون درباره احتمال ساخت فصل دوم این مجموعه خبری منتشر نشده است.

عکسی از سریال نامش را معما نگذار

بازیگران سریال نامش را معما نگذار

در سریال نامش را معما نگذار ماساکی سودا، ماتسویا اونو، یوتاکا میشیما، میچیتاکا تسوتسویی و موگی کادوواکی نقش های اصلی را بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.