2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
بیوگرافی هلن نقی لو، بازیگر نقش زویا در سریال غریبه

بیوگرافی هلن نقی لو، بازیگر نقش زویا در سریال غریبه

هلن نقی پور که در سریال غریبه نقش زویا را بازی کرده است، قبلا در چه فیلم و سریال هایی حضور داشت؟

دوات آنلاین -هلن نقی لو، بازیگر جوانی است که در سریال غریبه نقش زویا را بازی کرده است، زندگینامه این بانوی هنرمند را در ادامه بخوانید.

 

شروع بازیگر هلن نقی لو از تئاتر

هلن نقی لو متولد دهه 60 سات و بازیگری را از تئاتر شروع کرد. صحنه تئاتر آنقدر جذاب و آموزنده است که به این بانوی هنرمند در ادامه مسیر بازیگری اش کمک های بسیاری کرد و او بعد از تجاربی که از نمایش به دست آورد و هچنین بازی در فیلم های کوتاه وارد تلویزیون شد.

هلن نقی لو، بازیگر نقش زویا در سریال غریبه

فیلم ها و سریال های هلن نقی لو

هلن نقی لو که در چندین فیلم کوتاه از جمله منفی یک، یازده ضربه، سکوت و ... بازی کرده است، در سریال سوران نیز حضور داشته و در سریال بی نشان نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

همچنین این بانوی هنرمند را در سریال پوست شیر که از فیلم نت پخش شد نیز دیده ایم.

هلن نقی لو، بازیگر نقش زویا در سریال غریبه

بازی در نقش زویا در سریال غریبه

زویا در سریال غریبه خواهر یکی از شخصیت های اصلی به نام سینا با بازی پژمان بازغی است. این خواهر و برادر در غریبه گذشته پررمز و رازی دارند و زویا بعد از سال ها توانسته برادرش را پیدا کند و او را به خانه بازگرداند.

 

هلن نقی لو این نقش را به خوبی ایفا کرده و در مجموع از آن دست بازیگرانی است که نشان داده از عهده نقش هایش به خوبی بر می آید.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.