2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
بیوگرافی مهشید جوادی، بازیگر نقش ارغوان در سریال غریبه

بیوگرافی مهشید جوادی، بازیگر نقش ارغوان در سریال غریبه

مهشید جوادی قبل از بازی در نقش ارغوان در سریال غریبه در چه فیلم و سریال هایی بازی کرده بود.

دوات آنلاین -مهشید جوادی یکی از بازیگران اصلی سریال غریبه است که در این مجموعه نقش ارغوان را برعهده دارد. با زندگینامه این بانوی هنرمند آشنا شوید.


زندگینامه مهشید جوادی

مهشید جوادی اهل ارومیه است و در 2 بهمن سال 1374  متولد شد. 

جوادی از اوایل جوانی فعالیت های فرهنگی و هنری خود را شروع کرد. خودش در این باره گفته است: در ارومیه هم تئاتر کار می کردم و هم دو سریال تلویزیونی به زبان ترکی آذری برای شبکه استانی آنجا بازی کرده بودم. اما همانطور که می دانید بازی در شبکه های استانی طوری درجازدن است و پیشرفتی برای یک هنرپیشه محسوب نمی شود. کارشناسی ریاضی کاربردی خواندم و برای ارشد می خواهم کنکور هنر شرکت کنم. از ۱۴ سالگی کلاس های خبرنگاری( باشگاه خبرنگاران) و گویندگی می رفتم، فیلم کوتاه و چند تله فیلم کار کردم و می خواستم به نوعی خودم را به بازیگری نزدیک کنم و در کنار آن دوست داشتم درس هم بخوانم. درصورتی که نخواهم درس بخوانم حس مفید بودن نمی کنم ولی اگر در کنارش کارهای خوب بازیگری هم پیشنهاد شود حتما قبول خواهم کرد.

مهشید جوادی بازیگر نقش ارغوان در سریال غریبه

شهرت مهشید جوادی

مهشید جوادی اولین بار  در سریال حورمت و دو سال بعد در سریال دریا بو سپس در سال ۹۶ در سریال عمودی ها بازی کرد. او در همین سال در سریال  آنام جلوی دوربین رفت و پربازدید شدن این مجموعه باعث شهرت جوادی شد.

اوج شهرت این هنرمند به سریال بچه مهندس مربوط می شود. او در فصل های سوم و چهارم این سریال در نقش مرضیه توفیقی، همسر جواد جوادی بازی کرد.


بازی در نقش ارغوان در سریال غریبه 

جوادی که بازی در مجموعه راه و بیراه و فیلم سینمایی چارلی در تهران را نیز در کارنامه خود دارد، در سریال غریبه نقش ارغوان را بازی کرده است. ارغوان روانپزشکی است که در آستانه ازدواج با مشکل بزرگ مواجه می شود و شوهر آینده اش با این تصور که همسر اولش هنوز زنده است همه معادلات را به هم می زند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.