2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
سریال غریبه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال غریبه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

خلاصه داستان، اسامی بازیگران، تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال غریبه را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال غریبه مجموعه جدید شبکه سه و یک عاشقانه پلیسی - معمایی است که با توجه به داستان جذاب و گیرا و همچنین حضور بازیگران قوی و مطرح به نظر می رسد بتواند توجه مخاطبان را جلب کند.

عکسی از سریال غریبه

خلاصه داستان سریال غریبه

داستان سریال غریبه درباره مردی به نام مصطفی است. او یکی از نخبگان رشته داروسازی است که همسرش را سه سال قبل از دست داده و بعد از تحمل رنج و اندوه فراوان حالا در آستانه ازدواج مجدد است اما ناگهان با نشانه هایی مواجه می شود و تصور می کند همسر اولش هنوز زنده است. دکتر داروساز برای حل این معما و پی بردن به اسرار پشت پرده وارد جست و جو می شود و هر گامی که پیش می رود داستان و ماجرایی تازه در برابرش قرار می گیرد.

عکسی از سریال غریبه

تعداد قسمت های سریال غریبه

سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی از تولیدات سیمافیلم است که در 36 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن 45 دقیقه‌ است.

عکسی از سریال غریبه

ساعت پخش و تکرار سریال غریبه

اگر می خواهید سریال غریبه را از طریق شبکه سه دنبال کنید باید بدانید این مجموعه هر شب حدود ساعت 8:30 پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت یک و نیم بامداد ، 10:10 صبح و 14:10 بعد از ظهر است.

 

بازیگران سریال غریبه

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پورانداخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی‌لو و رضا فیاضی و ....بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.