2024/06/23
۱۴۰۳ يکشنبه ۳ تير
بیوگرافی کامل محمد جواد جعفرپور، بازیگر نقش سپهر در سریال رخنه

بیوگرافی کامل محمد جواد جعفرپور، بازیگر نقش سپهر در سریال رخنه

محمد جواد جعفرپور در سریال رخنه نقش سپهر را بازی کرده است. با این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -محمد جواد جعفرپور را قبل از اینکه در سریال رخنه نقش سپهر را بازی کند، حتما در مجموعه های طنز دیده اید و به خاطر دارید. بیوگرافی این بازیگر را در ادامه بخوانید.

 

زندگینامه محمد جواد جعفرپور

محمد جواد جعفرپور سال 77 به دنیا آمده و بازیگری را از سن کم شروع کرده است. او وقتی 9 سال بیشتر نداشت در فیلم به همین سادگی به کارگردانی رضا میرکریمی جبلوی دوربین رفت.

 

همین تجربه مسیر زندگی جعفرپور را مشخص کرد و او بعد از بازیگری را به صورت جدی تر دنبال کرد و توانست نامش را به عنوان بازیگر کاربلد جا بیندازد و حتی جوایزی را نیز به دست بیاورد.

 

او در سال ۱۳۹۰ برای فیلم شکارچی شنبه در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، جایزه بهترین بازیگری را دریافت کرد و برای همین فیلم در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان پروانه زرین بهترین بازیگر پسر نوجوان را گرفت و علاوه بر آن  دیپلم افتخار بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان نیز نصیبش شد.

 

جعفرپور برای فیلم ۱۲ روز نیز در بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان پروانه زرین بهترین بازیگر را دریافت کرد.

محمد جواد جعفرپور، بازیگر نقش سپهر در سریال رخنه

فیلم های محمد جواد جعفرپور

جعفرپور تاکنون در 8 فیلم سینمایی بازی کرده و در این فیلم ها با 7 کارگردانی همکاری داشته است. او در دو فیلم مرحوم داریوش مهرجویی به ایفای نقش پرداخت.

 

فیلم تگزاس ۳ به کارگردانی مسعود اطیابی، کوسه، ساخته علی عطشانی، لامینور و نارنجی‌پوش به کارگردانی داریوش مهرجویی، رویای سینما ساخته علی شاه حاتمی، فقط بیست اثر مسعود کرامتی، شکارچی شنبه به کارگردانی پرویز شیخ طادی و به همین سادگی، از کارهای محمد جواد جعفرپور است.

محمد جواد جعفرپور، بازیگر نقش سپهر در سریال رخنه

بازی در نقش سپهر در سریال رخته

جعفرپور در تلویزیون نیز حضوری فعال داشته است. به احتمال زیاد نقش آفرینی او در دو سریال چوب خط و پدر پسری را به یاد دارید. این هنرمند اولین بار در سال 89 در سریال امروزو فردا به کارگردانی حسین قناعت بازی کرد.

 

مجموعه های جلال الدین، گشت ویژه، محکومین، خط تماس و روزهای ابدی از دیگر کارهای او است. این بازیگر اکنون در سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری مشغول به کار است.

 

جعفرپور در نمایش خانگی نیز در سریال هیولا، تکخال و آنتن بازی کرد اما بازی در نقش سپهر در سریال رخنه تجربه ای تازه برای او است.

 

سپهر در مجموعه رخنه پسر عباس است. عباس سرتیم حفاظت از شخصیتی علمی است و علاوه بر آن دوست دوران کودکی و شوهر خواهر او نیز هست. حالا عباس عاشق دختر دکتر به نام نورا شده اما مادران آنها با این وصلت مخالف هستند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.