2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم زنبور کارگر

خلاصه داستان و بازیگران فیلم زنبور کارگر

فیلم زنبور کارگر را ببنیم یا نه؟ موضوع آن چیست و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -فیلم زنبور کارگر موضوعی اجتماعی و پرکشش دارد و افشین صادقی با کمک بازیگران مطرح توانسته داستان فیلم را خیلی خوب و جذاب تعریف کند.

 

صادقی قبل از زنبور کارگر فیلم مقلد شیطان را ساخته بود و در دومین اثر بلند سینمایی اش سراغ موضوعی جالب توجه رفته است.

عکسی از فیلم زنبور کارگر

داستان فیلم زنبور کارگر

داستان فیلم زنبور کارگر درباره دختری جوان است که می خواهد قاتل پدر خود را قصاص کند. مقتول به نام بیوک سال ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده بود و خودش نیز در یک درگیری به قتل رسید. در این میان تنها شاهد، دوست دختر قاتل است.

 

فیلم نیوز نوشت: زنبور کارگر در ظاهر فیلمی درباره قصاص است اما جدای این مسئله، روی مصائب و مشکلات زندگی یک نماینده مجلس و سبک زندگی آنها دست می‌گذارد و برخی آسیب‌های اجتماعی درحوزه زنان را به نقد می‌کشد.  ماجرای فیلم از بیست سال پیش شروع می‌شود و اتفاقی در گذشته، روی قضاوت افراد درباره مرگ یک شخصیت اثر می‌گذارد.

 

افشین صادقی کارگردان این فیلم به اجتماعی بودن موضوع فیلم اشاره کرد و ادامه داد: شخصیت های داستان فیلم بسیار خاص هستند و فیلمنامه نیز داستانی پرکشش و همراه با تعلیق دارد. پایان داستان نیز بسیار شگفت‌انگیز است و سعی کرده ام این چند سالی را که کار نکرده ام با ساخت این فیلم جبران کنم.

عکسی از فیلم زنبور کارگر

بازیگران فیلم زنبور کارگر

به نوشته فیلم نیوز بخش مهمی از دلایل موفقیت فیلم به بازی بازیگران آن برمی‌گردد. سعید آقاخانی در این فیلم، کوتاه اما اثرگذار ظاهر شده. شبنم مقدمی ایفاگر نقش مادری متفاوت است و بخش مهمی از ماجرای فیلم توسط پگاه آهنگرانی که نقش دختر یک خادم امام‌زاده را بازی کرده رقم می‌خورد.

 

شبنم مقدمی، علیرضا آرا، سعید آقاخانی، حمید فرخ نژاد، پگاه آهنگرانی، حسین مهری، مارال فرجاد، مجید نوروزی، علی اولیایی، داریوش سلیمی و ستایش موسوی در فیلم زنبور کارگر بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.