2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خلاصه داستان فیلم هولیا با بازی علی انصاریان

خلاصه داستان فیلم هولیا با بازی علی انصاریان

موضوع فیلم هولیا چیست و غیر از مرحوم علی انصاریان کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -علی انصاریان چهره محبوبی است که هیچ گاه از یاد ما نمی آورد. او همیشه لبخند به لب ما آورد و حالا با گذشت 3 سال از فوتش بر اثر کرونا فیلم دیگری از او اکران شده است. فیلم هویلا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم یک کمدی جذاب است که در ادامه معرفی شده است.

 

خلاصه داستان فیلم هولیا

داستان فیلم هولیا فنتزی است و ماجرا از این قرار است که کبد یا زنی به اشتباه به یک شرور پیونده زده می شود. این مرد که قبلا لات و از اراذل و اوباش بوده بعد از این عمل دگرگون می شود و خلق و خو و رفتارهایش تغییر می کند.

 

در خلاصه داستان رسمی این فیلم کمدی آمده است: در ایران پدر و مادرها به بچه هاشون اجازه هرکاری را نمی دهند ، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!

عکسی از فیلم هولیا

بازیگران فیلم هولیا

غیر از زنده یاد علی انصاریان در این فیلم طنز شاهد بازی  محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ و مریم امیر جلالی ، بهراد خرازی، محمد فیلی، افشین سنگ چاپ و مجید شهریاری، هستیم.

 

همچنین دو بازیگر ترکیه ای نیز در هولیا بازی کرده اند. یکی از آنها ویلما الس بازیگر آلمانی الاصل معروف سینما و تلویزیون ترکیه و دیگری هولیا دیکن است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.