2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خاموشی، علی رضا عزت ور پروانه نمایش گرفت

خاموشی، علی رضا عزت ور پروانه نمایش گرفت

فیلم خاموشی، در ژانر دارم اجتماعی همراه با اندک نگاه فلسفی بخشی از جامعه ایران امروز را به تصویر می کشد و این اثر نشان از نگاه دغدغه مند کارگردان جوان آن خبر می دهد.

دوات آنلاین - فیلم خاموشی، سومین اثر علیرضا عزت ور با ژانر اجتماعی و درام پروانه نمایش گرفت.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم خاموشی، در ژانر دارم اجتماعی همراه با اندک نگاه فلسفی بخشی از جامعه ایران امروز را به تصویر می کشد و این اثر نشان از نگاه دغدغه مند کارگردان جوان آن خبر می دهد.

علی رضا عزت ور کارگردان فیلم خاموشی در رشته مدیریت بازرگانی و همچنین کارگردانی سینما در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده و دوره‌های فیلمبرداری تخصصی را در داخل و خارج کشور زیر نظر استادانی چون هومن بهمنش گذارنده است.وی تدوین فیلم زیر نظر استاد حسن حسندوست را در رزومه کاری خود دارد و مدیریت فیلم برداری چند فیلم بلند  و کوتاه را در این سال های اخیر برعهده داشته است.

عکسی از فیلم خاموشی

در فیلم خاموشی  فرشید نوابی، مریم آهنگر و بهناز پوررفلاح  ایفای نقش کرده اند. نقش اول فیلم را فائزه فرجام برعهده دارد که اولین تجربه بازیگری این بازیگر جوان درمقابل دوربین سینماست.

در این فیلم تجربه 10 ساله آبرام پیری نژاد در تولید آثار موسیقی و آواز ایرانی باعث همکاری در تولید و اجرای تیتراژ فیلم کوتاه خاموش شد. فیلم خاموشی سومین اثر مستقل علیرضا عزت ور در سمت کارگردان، نویسنده طراح و تدوین است و در این فیلم کوتاه تهیه کنندگی مشترک با جناب آقای یاسر نیک خواه آزاد دارد.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می توان به مجری طرح الناز رحمانی فیلمبردار عادل میثاقی نیا، گریممونا طباطبائی ،صدا برداری امیر رضا ابراهیمی فرد ، آواز ابرام پیری نژاد؛ مدیر تولید و ارکات محمد بازرگان ،طراحی پوستر محمد رضا رحمانی اشاره کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.