2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سینی فر را با چی و چطور تمیز کنیم

سینی فر را با چی و چطور تمیز کنیم

اگر می خواهید سنی فر را خوب تمیز کنید و برق بیندازید از روش هایی که در این مطلب آمده است، استفاده کنید.

دوات آنلاین -تمیز کردن سینی فر کار سختی است و گاهی اوقات نتیجه خوبی هم نمی گیریم و سنی آن طور که می خواهیم برق نمی افتد در حالی که با ترفندهایی می توانیم این کار را خیلی آسان تر انجام بدهیم.

 

سینی فر را با سرکه تمیز کنید

شمانیوز نوشت، نخست با جوش شیرین و سرکه خمیری تهیه کنید و آن را روی سطح سینی بمالید و به مدت 30 دقیقه صبر کنید و آنگاه با اسفنجی مرطوب آن را پاک نموده و با آب گرم و مایع ظرفشویی شستشو دهید. این کار حدود 45 دقیقه وقت می برد.

روش هایی برای تمیز کردن سینی فر

جوش شیرین برای برق انداختن سینی فر

نخست جوش شیرین را روی سینی فر ریخته و قدری آب بپاشید تا تبدیل به خمیر گردد و آنگاه با کمک یک ورق فویل آلومینیومی که مچاله کرده اید و مثل اسفنج اسکراب یا سیم ظرفشویی عمل می کند به طور دایره وار کف سینی را تمیز کنید. در آخر سینی را با آب گرم و مایع ظرفشویی بشویید و این کار تقریبا 10-15 دقیقه وقت می برد..

 

آمونیاک برای تمیز کردن سینی فر

آمونیاک می‌تواند ابزاری خیلی مفید برای ازبین‌بردن اجزای غذا و آلودگی‌های دشوار باشد، ولی این شیوه برای کامل شدن به وقت زیادی احتیاج دارد.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهای پاک کردن چربی از روی گاز و کابینت

 

همینطور با توجه به مواد شیمیایی مورد استفاده باید این شیوه را محتاتانه انجام بدهید. برای حفظ امنیت‌تان، بهتر است از دستکش و عینک ایمنی برای انجام این شیوه استفاده کنید.

 

سینی فر را در یک کیسه پلاستیکی مقاوم مثل کیسهٔ زباله بگذارید. نصف فنجان آمونیاک به آن بیفزایید. در کیسه را ببندید و آن را به‌مدت یک روز در خارج از خانه و در معرض آفتاب بگذارید تا آمونیاک زمان کافی برای نرم‌کردن و واکنش با چربی‌ها و اجزای غذا را داشته باشد.

 

بدون استنشاق آمونیاک، در کیسه را باز کنید و سینی را دربیاورید. سینی فر را با سیم ظرف‌شویی تمیز کنید. سینی را به‌طور کامل بشویید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.