2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم کوچه ژاپنی ها

خلاصه داستان و بازیگران فیلم کوچه ژاپنی ها

فیلم کوچه ژاپنی ها که معرفی آن را در این مطلب می خوانید، داستانی اجتماعی و خانوادگی دارد و بازیگران مطرحی در آن بازی کرده اند.

دوات آنلاین -فیلم کوچه ژاپنی ها به کارگردانی امیرحسین ثقفی در سال 1399 ساخته شد اما به دلیل شرایط کرونایی اکران آن به تاخیر افتاد. این فیلم با داستان اجتماعی و خانوادگی جذابی که دارد و همچنین حضور بازیگران مطرحی مانند مجید مظفری، فیلمی دیدنی و جذاب است.

 

ثقفی قبل از کوچه ژاپنی ها فیلم‌های همه چیز برای فروش، مرگ کسب و کار من است، مردی که اسب شد و روسی را ساخته بود.

 

خلاصه داستان فیلم کوچه ژاپنی ها

داستان فیلم کوچه ژاپنی ها در سال 1398 در تهران و در میان قشر مرفه و در فضای لاکچری اتفاق می افتد و 4 ضخصیت اصلی ماجرا را پیش می برند. در این فیلم به مفاهیم عدالت اجتماعی و حمایت خانواده پرداخته شده و در خلاصه داستان رسمی آن نوشته شده است: تو نمی‌ تونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنی‌ ها!

عکسی از فیلم کوچه ژاپنی ها

بازیگران فیلم کوچه ژاپنی ها

امیر جدیدی، طناز طباطبایی، میلاد کی مرام، علی اوجی، مجید مظفری، رضا یزدانی، شقایق فراهانی، پیام احمدی‌ نیا، شیدا یوسفی و نیکی مظفری در فیلم کوچه ژاپنی ها بازی کرده اند.

 

همچنین نفس بازغی، تینو صالحی، یزدان فتوحی، محمود نظرعلیان، بیتا خردمند، علی فتحعلی، سعید کریمی، سارا محمدی، وحید اسمی خانی، پیمان محسنی، حورا میرزا بزرگی، رضا نوابی، زهرا رمضانی، ندا محمدی، سیامک فتح الله زاده، امیر کریمی، سام سلیمی، ویدا آرایی، احمد یاوری، مهشید گودرزی، سید مسعود حسینی، فرانک کوشا فر، احمد یاسر، حمید کریمی، حمید عبدالله وند، علیرضا ملک پور، امیر مجیدی، رضا شعبانی، پوریا زهره وند، فرهاد قائمیان، سیوان فتح الله زاده و ریحانه ملک پور (بازیگران خردسال) و… در این فیلم حضور دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.