2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جوجه کباب را چطور مزه دار کنیم، از لاری تا مکزیکی

جوجه کباب را چطور مزه دار کنیم، از لاری تا مکزیکی

فوت و فن درست کردن انواع جوجه کباب زعفرانی، یونانی، مکزیکی، لاری و ترش را اینجا یاد بگیرید.

دوات آنلاین - اکثر ما وقتی صحبت جوجه کباب می شود یاد جوجه زعفرانی می گفتیم در حالی که طعم های دیگر این غذا هم بسیار خوشمزه است. از جمله جوجه ترش، لاری، یونانی و مکزیکی. روش های مزه دار کردن جوجه کباب را در ادامه بخوانید.

 

جوجه مکزیکی با چی درست می شود

کانال ایده های خانه داری در روبیکا نوشته: برای تهیه جوجه مکزیکی سینه مرغ خردشده را با ماست و سس کچاپ و نمک و فلفل سیاه، فلفل قرمز، پاپریکا، پول بیبرو پودر کاری خوب مخلوط کنید و چند حبه سیر اضافه کنید و چند ساعتی داخل یخچال بگذارید تا مزه دار شود. 

آموزش طعم دار کردن جوجه کباب

مواد جوجه زعفرانی

اول از همه به مرغ ها زعفران بزنید. بعد مایونز، سس خردل، نمک و فلفل سیاه، روغن زیتون و پیاز بزنید و چند ساعت صبر کنید تا جوجه ها مزه دار شوند. 

 

بیشتر بخوانید: جوجه کباب حلزونی را چطور درست می کنند

 

مواد لازم برای جوجه ترش

برای درست کردن جوجه ترش اول مرغ را با زعفران مزه دار کنید. سپس به آن گردو پودر شده، رب انار و نمک و فلفل سیاه اضافه کنید. بعد پیاز و سیر و ریحان و نعنا تازه بزنید تا عطر بهتر ی داشته باشد.

 

در همین زمینه: طرز تهیه بال مرغ کبابی در فر

 

طرز تهیه جوجه لاری

برای تهیه جوجه لاری در خانه، به مرغ ها زعفران بزنید. سپس ماست پرچرب، آب لیمو، روغن زیتون، نمک، فلفل قرمز و پاپریکا و تخم گشنیز اضافه کنید. درنهایت پیاز بریزید و بگذارید مزه دار بشود. 

 

جوجه یونانی را چطور درست کنیم

برای تهیه جوجه یونانی باید به مرغ، ماست و آبلیمو و روغن زیتون بزنید و سپس نمک و فلفل سیاه و جعفری خردشده و سیر اضافه کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.