2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خرید کاور تشک کشدار برای خلاص شدن از شر نامرتب بودن همیشگی تشک

خرید کاور تشک کشدار برای خلاص شدن از شر نامرتب بودن همیشگی تشک

با لکه ها و کثیفی هایی که روی تشک اتفاق می افتد باید چه کنیم؟ خوشبختانه برای این موضوع هم راه حل مناسبی وجود دارد. امروزه با وجود کاور تشک کشدار، این مشکلات به راحتی حل می شود. کاور تشک به صورت کامل روی تخت خواب کشیده می شود و از همه مهم تر، احتمال جذب مایعات به تشک را هم بسیار کم می کند.

دوات آنلاین -اگر شما هم با بیدار شدن از خواب، احساس خستگی و کوفتگی در بدن دارید، حتما کالای خواب خود را تغییر دهید. آمارها نشان می دهند اکثر افرادی که روی تشک های معمولی می خوابند، پس از مدتی با مشکلات جسمی مختلفی از جمله گردن درد، سردرد، کمر درد و از این قبیل موارد دست و پنجه نرم می کنند.

 

همین موارد سبب می شود که افراد، هزینه زیادی برای خرید تشک آماده استاندارد پرداخت کنند که خواب خوبی داشته باشند؛ اما موضوع به این جا ختم نمی شود. چرا که تشک آماده هم مشکلات خاصی برای خود دارد.

 

یکی از موارد مهم در خرید تشک، پوسیدگی و از بین رفتن پارچه رویه تشک در طولانی مدت است؛ به طوری که شاید مجبور شوید یک یا دو سال آینده، دوباره برای خرید تشک اقدام کنید.

 

از طرفی چالش مهم دیگر هم درباره کثیف شدن تشک است. شاید با خود بگویید که چرا باید کثیف شدن تشک چالش بزرگی باشد؟ باید بگوییم که دلیل اصلی این موضوع، شسته شدن سخت یا حتی غیر ممکن تشک سنگین و بزرگ تخت خواب است.

 

بسیاری از افراد، ملحفه مخصوصی را برای جلوگیری از آلودگی ها روی تشک کشیده اند؛ اما ملحفه هم با تکان خوردن فرد روی تخت جمع می شود. از طرفی اگر مایعات روی ملحفه هم ریخته شود، در کمتر از یک دقیقه به تشک نفوذ می کند.

 

اما با لکه ها و کثیفی هایی که روی تشک اتفاق می افتد باید چه کنیم؟ خوشبختانه برای این موضوع هم راه حل مناسبی وجود دارد. امروزه با وجود کاور تشک کشدار، این مشکلات به راحتی حل می شود. کاور تشک به صورت کامل روی تخت خواب کشیده می شود و از همه مهم تر، احتمال جذب مایعات به تشک را هم بسیار کم می کند.

 

بنابراین اگر شما هم به دنبال شناخت انواع جنس و نحوه خرید محافظ تشک هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

مزایای مختلف کاور تشک کشدار چیست؟

مزایای مختلف کاور تشک کشدار چیست؟

اگر تا الان برای خرید کاور تشک کشدار تردید داشتید، حتما موارد زیر را درباره کاربردها و ویژگی های مثبت کاور تشک بررسی کنید:

 

1.جلوگیری از پوسیدگی یا پارگی تشک

اولین و مهمترین مزایای استفاده از کاور تشک، محافظت از تشک تخت خواب شما است. روکش های اولیه که روی تشک اماده شما کشیده شده است، به اندازه کمی از تشک محافظت می کنند؛ اما با خوابیدن های متوالی افراد، رویه تشک کم کم ساییده و پوسیده می شود.

 

بنابراین اگر محافظ تشک را روی تشک اصلی قرار دهید، تا چند سال هیچ نگرانی از بابت خراب شدن رویه تشک خود نخواهید داشت. همچنین هر زمان که تمایل داشته باشید، می توانید محافظ را بردارید و از تمیز بودن رویه تشک لذت ببرید.

 

2. خاصیت ضد آبی

قطعا یکی از اصلی ترین موارد برای استفاده از محافظ تشک، جلوگیری از نفوذ آب و مایعات دیگر مانند تعریق به تشک است. البته این که شما جه جنسی را برای محافظ تشک انتخاب کنید هم تاثیر زیادی بر ضد آب بودن آن دارد. توجه کنید که عدم نفوذ مایعاتی مانند عرق به داخل محافظ، سبب جمع نشدن باکتری ها و کپک در زیر تشک می شود.

 

3. خاصیت ضد حساسیتی

بسیاری از افراد به گرد و غبار یا آلودگی های بسیار ریز موجود در تشک تخت خواب که حتی به چشم هم دیده نمی شوند، حساسیت دارند. این آلودگی های بسیار ریز در اثر خوابیدن های متوالی افراد در طول زمان به وجود می آید.

 

اما به دلیل عدم قابلیت شستشو تشک تخت خواب، نمی توانید از شر آن ها راحت شوید. حالا اگر از محافظ تشک استفاده کنید، به راحتی می توانید هر یک ماه یکبار برای شستشو کالای خواب خود اقدام کنید.

 

4. جلوگیری از عبور حشرات

در تخت خواب شما ممکن است که حشرات بسیار ریز در حال زندگی کردن باشند؛ در حالی که اصلا شما از وجود آن ها خبر ندارید. این حشرات هم به دلیل جمع شدن گرد و غبار روی تشک خواب به وجود می آیند.

 

برای آن که بتوانید این حشرات را از تخت خواب خود بیرون کنید، نیاز به خرید کاور تشک کشدار دارید؛ چرا که محافظ ها خاصیت ضد آلرژی و ضد جذب دارند و می توانید به راحتی آن ها را بشویید.

 

5. صرفه جویی در هزینه

قطعا شما نمی توانید هر سال هزینه خیلی زیادی را برای خرید تشک تخت خواب پرداخت کنید. اما در صورت خراب شدن محافظ تشک، می توانید برای خرید کاور تشک کشدار اقدام کنید؛ چرا که هزینه محافظ تشک، بسیار مناسب تر از تشک تخت خواب است.

 

کاور تشک ضد آب از چه پارچه هایی دوخته می شوند؟

کاور تشک ضد آب از چه پارچه هایی دوخته می شوند؟

در حال حاضر، جنس های مختلفی برای محافظ تشک ضد آب وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم:

 

1.کاور تشک بامبو

برای آن دسته از افرادی که حساسیت پوستی دارند، روکش هایی با جنس بامبو گزینه مناسبی است؛ چرا که بامبو کاملا طبیعی و ارگانیک است و ضد حساسیت بودن جزو ویژگی های خاص آن است. البته توجه کنید که قیمت این مدل از کاور تشک، بیشتر از مدل های عادی است.

 

2. کاور تشک کتان

در دوخت کاور تشک کتان، از پنبه و پارچه کتان استفاده شده است که بافت کاملا طبیعی دارد. بنابراین مانع از بروز حساسیت در افراد می شود و جزو جنس های پر طرفدار برای محافظ تشک محسوب می شود.

 

3. کاور تشک مخمل

اگر می خواهید تخت خواب شما همیشه گرم باشد، از جنس مخمل استفاده کنید. در دوخت این مدل کاور از پارچه های مختلف مخمل استفاده می شود و خاصیت کشسانی مناسبی دارد. همچنین زیبایی این مدل کاور بسیار زیاد است؛ از همین رو می توانید دیگر از روتختی برای زیبایی تخت خواب خود استفاده نکنید.

 

4. کاور تشک پلی استر

جنس پلی استر جزو کاورهای کاملا معمولی برای تشک تخت است؛ از همین رو قیمت کمتری نسبت به دیگر کاور ها دارد. بافت این کاور ها بسیار سبک و نرم است و به راحتی جمع و شستشو می شود. همچنین ترکیبات به کار رفته در آن از مواد شیمیایی استفاده شده است؛ از همین رو خاصیت ضد الرژیک ندارد.

 

5. کاور تشک نانو

این روزها حتما نام فناوری نانو را در قسمت های مختلف زندگی خود شنیده اید. محافظ تشک نانو یکی از بهترین انتخاب هایی است که هر فرد برای حفظ سلامت خود می تواند داشته باشد. این محافظ ها دارای منافذ هوای مناسب هستند که مانع از تعریق زیاد می شوند.

 

انواع رویه محافظ تشک چیست؟

به طور کلی پوششی که مانع از ورود آلودگی ها به داخل تشک می شوند، در دو نوع پد ضد آب و پد پنبه ای وجود دارند. در ادامه هر کدام از این رویه ها را به شما معرفی می کنیم:

 

1.پد رویه ضد آب

بهترین مدل برای حفاظت از تشک، پد ضد آب است. این پد ها قدرت حفاظت مناسبی در برابر رطوبت دارند و از ایجاد لکه روی تشک، جلوگیری می کنند. یک لایه uv در زیر و یک لایه لاتکس در درون این نوع پد قرار گرفته است که مانع از جذب رطوبت می شود. همچنین وجود لایه لاتکس در این رویه، سبب بهبود گردش هوا به درون تشک و پایین آمدن دمای تشک می شود.

 

2. رویه جذبی

در ساخت این نوع پد، از لایه های سیلیکونی استفاده شده است که محافظ بسیار خوبی برای رطوبت محسوب می شود. این مدل کاور کاملا طبیعی است و به پوست بدن آسیبی وارد نمی کند. همچنین نرمی و لطافت بیشتری دارد و مانع از رشد قارچ ها و باکتری های مضر می شود.

 

انواع مدل محافظ تشک چیست؟

انواع مدل محافظ تشک چیست؟

کاور تشک کشدار را در دو نوع شش وجهی و پنج وجهی تولید می کنند که هر کدام را توضیح می دهیم:

 

1.کاور تشک شش وجهی

این مدل کاور تشک، مانند جعبه ای است که تشک را در خود جای می دهد؛ به این صورت که زیپ سراسری تعبیه شده در آن، کاملا از ورود حشرات و آلودگی هابه داخل تشک جلوگیری می کند و قدرت حفاظت بیشتری دارد. البته برای شستشو، کمی سخت تر از مدل بعدی است؛ چرا که باید تشک را کاملا از داخل آن خارج کنید.

 

2. کاور تشک پنج وجهی

این مدل کاور تشک، دارای کش های مختلفی در اطراف خود است که رویه تشک را پوشش می دهد؛ بنابراین مانند کاور شش وجهی، قدرت حفاظت خیلی قوی ندارد. اما یکی از مزایای این مدل کاور، شستشو آسان و بدون دردسر آن است.

 

قیمت محافظ تشک کشدار چگونه است؟

به طورکلی عامل مختلفی بر قیمت محافظ تشک تاثیر می گذارند که در ادامه به صورت مختصر آن ها را معرفی می کنیم:

 

  • نوع محافظ تشک یکی از مهمترین موارد در قیمت آن است. قیمت محافظ تشک شش وجهی به دلیل پوشش بیشتر آن، بالاتر از کاور پنج وجهی است.
  • جنس پارچه و رویه تشک هم در قیمت آن تاثیر گذار است؛ چرا که جنس هایی مثل نانو و بابمو، قیمت بیشتری نسبت به مدل پلی استری دارند.
  • مورد دیگر، سایز محافظ تشک است. طبیعتا هرچه ابعاد کاور بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر است.
  • قابلیت ضد آب و ضد آلرژی بودن هم عامل مهمی برای افزایش ارزش محافظ تشک است؛ هرچه ویژگی های محافظتی کاور بیشتر باشد، قیمت بیشتری هم دارد.

 

برای آن که بتوانید کاور مورد نظر خود را تهیه کنید، بودجه خود را در نظر بگیرید و با مراجعه به فروشگاه های معتبر و با انصاف، محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را تهیه کنید. البته توجه کنید که تنها به دنبال ارزان قیمت بودن کاور تشک نباشید؛ چرا که در صورت خرید تشک ارزان ولی بی کیفیت، مجبور به خرید مجدد کاور در زمان کوتاهی می شوید.

 

کاور تشک کشدار را از کجا بخریم؟

امروزه با توجه به استقبال افراد از کاور تشک کشدار، فروشگاه های مختلفی دست به تولید این مدل کالای خواب زده اند؛ اما باید بدانید که همه آن ها هم محصولات باکیفیتی را ارائه نمی کنند.

 

ضد آب بودن محافظ تشک، تنها با آزمایش تایید می شود؛ حالا زمانی که شما به صورت اینترنتی برای خرید کاور تشک اقدام می کنید، امکان آزمایش آن از بین می رود. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که پس نباید به صورت اینترنتی خرید کنیم؟

 

در واقع منظور این نیست که شما اینترنتی خرید نکنید؛ بلکه باید به دنبال فروشگاه معتبر برای خرید کاور تشک کشدار باشید. چرا که قطعا هیچ فروشگاه اصیل و با اعتباری، محصول بی کیفیت را به مشتریان خود ارائه نمی کند. در ادامه سه نمونه از این فروشگاه های خرید کاور تشک کشدار را به شما معرفی می کنیم.

 

1.فروشگاه خوابالو

خوابالو یکی از فروشگاه های تولید کننده محافظ تشک در شهر تهران است که با توجه به ارگونومی مناسب برای انسان، محصولات خود را تولید می کند. البته تخصص اصلی این فروشگاه، تولید تشک تخت خواب است؛ اما شما می توانید محافظ تشک را هم از این فروشگاه تهیه کنید.

 

2. فروشگاه خوابستان

تخصص این فروشگاه در زمینه انواع کالای خواب و برخی از مبلمان های راحتی و تخت خواب شو است. اما توجه کنید که فروشگاه خوابستان، جزو عرضه کنندگان کالای خواب تازه تاسیس است؛ چرا که از سال 1396 کار خود را در شهر تهران شروع کرده است.

 

3. فروشگاه یزد نساج

اگر تا به حال درباره بهترین برندهای لوازم نساجی سوال کرده باشید، حتما نامی از نساجی یزد را شنیده اید. شرکت یزد نساج، یکی از فروشگاه های حضوری و آنلاین در شهر یزد است که انواع روفرشی، کالای خواب و حتی پرده پانچی را تولید می کند.

 

بنابراین اگر به دنبال تولید کننده مستقیم و اصیل برای محافظ تشک ضد آب هستید، یزد نساج گزینه مناسبی است؛ چرا که شما به طور مستقیم با تولید کننده اصلی ارتباط برقرار می کنید.

 

جان کلام

یکی از نکات مهم در خانه داری، تمیز کردن بالش و تشک است؛ از همین رو برای آن که بتوانید این کار را به درستی انجام دهید، نیاز به محافظ تشک با کیفیت دارید. ما در این مطلب، مزایا و انواع کاور تشک را به شما معرفی کردیم. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های ذکر شده و با تحقیق درباره بهترین کیفیت کاور تشک، برای خرید محافظ تشک اقدام کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.