2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بررسی دلایل کاهش واردات درب ضد سرقت به ایران

بررسی دلایل کاهش واردات درب ضد سرقت به ایران

درب‌های ضد سرقت یکی از پرطرفدارترین محصولات و تجهیزات به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ورود سارقین به منازل و ساختمان‌های اداری و تجاری می‌باشند. درب‌های ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و ساخته می‌شوند.

دوات آنلاین -درب‌های ضد سرقت یکی از پرطرفدارترین محصولات و تجهیزات به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ورود سارقین به منازل و ساختمان‌های اداری و تجاری می‌باشند. درب‌های ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و ساخته می‌شوند.

 

انواع درب‌های ضد سرقت با کیفیت‌های متفاوت و برندهای مختلف توسط کارخانجات داخلی طراحی و تولید می‌شوند و از این طریق بخشی از نیاز بازار برطرف می‌گردد. انواع درب‎‌های ضد سرقت ایرانی با رعایت استانداردها در ساختار در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. اما مسئله‌ای که در اینجا مطرح می‌شود این است که در این میان میزان واردات درب‌های ضد سرقت به ایران کاهش یافته است. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی دلایل کاهش واردات درب‌های ضد سرقت به ایران بپردازیم.

 

دلایل کاهش واردات درب‌های ضد سرقت به ایران

درب ورودی ضد سرقت نسبت به مدلهای معمولی دارای قیمت بالاتری هستند. دلایل بسیاری برای علل روند کاهشی واردات درب‌های ضد سرقت به ایران عنوان می‌شود من جمله:

 

افزایش میزان کیفیت درب‌های تولید داخل و رغبت خریداران به تهیه این درب‌ها

یکی از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب درب‌های ضد سرقت، میزان کیفیت آن است. به دلیل افزایش استاندارد تولیدات داخلی، میزان واردات درب‌های ضد سرقت به ایران کاهش پیدا کرده است. علی رغم اینکه کیفیت محصولات خارجی بسیار زیاد است اما محصولات داخل ایران نیز وارد میدان رقابت شده و در برخی موارد بسیار باکیفیت تر از محصولات خارجی هستند. این امر موجب افزایش تمایل خریداران به تهیه دربهای ضد سرقت ایرانی شده است. همین امر موجب شده تا واردات دربهای خارجی به ایران کاهش یابد.

 

تمایل به خرید درب‌های ایرانی به جهت افزایش نرخ ارز و گرانی درب‌های خارجی

با توجه به افزایش نرخ ارز و ایجاد نوسانات در آن، سبب افزایش قیمت درب‌های ضد سرقت وارداتی شد در نتیجه میزان تمایل خریداران به تهیه این درب‌ها کاهش یافت و در مقابل توجه خریداران به سمت خرید درب‌های ایرانی سوق یافت.

 

تمایل به خرید درب‌های ایرانی به جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی

بسیاری از مردم به جهت حمایت از تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی و کارآفرینان، تمایل بیشتری به خرید محصولات داخلی دارند. از این رو، میزان تقاضا برای خرید درب‌های خارجی کاهش می‌یابد و بر روی واردات این درب‌ها نیز تاثیر می‌گذارد.

بررسی دلایل کاهش واردات درب ضد سرقت به ایران

درب ضد سرقت ارزان و باکیفیت

قیمت و کیفیت از جمله اساسی‌ترین عوامل و پارامترها هنگام انتخاب درب ضد سرقت می‌باشد. متاسفانه شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید درب‌های با کیفیت پایین می‌نمایند و ممکن است افراد بسیاری که از اطلاعات کمی راجع به این درب‌ها برخوردارند، از این مراکز نامعتبر خریداری نمایند.

 

درب ضد سرقت با قیمت مناسب در صورتی که از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود، قطعا از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. پیشنهاد و توصیه همیشگی ما این است که به منظور انتخاب و خرید درب ضد سرقت مدنظرتان از طریق مراکز معتبر و نمایندگی‌های پخش برندهای شناخته شده اقدام نمایید در این صورت می‌توانید از میزان کیفیت کالای خریداری شده‌تان اطمینان داشته باشید. فروشگاه سنا درب از جمله فروشگاه‌های معتبر و دارای سابقه‌ای است که انواع درب‌های ضد سرقت را با قیمت مناسب و کیفیت بی‌نظیر عرضه می‌دارد.

 

تنوع درب‌های ضد سرقت ایرانی

به دلیل تولید انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی، توازن بسیاری در زمینه عرضه و تقاضا ایجاد شده است و حجم بسیاری از واردات کشور تامین شده است. از جمله مهم‌ترین مزایا و مشخصه‌های درب ضد سرقت ایرانی، تنوع و گستردگی محصول و افزایش دامنه انتخاب افراد متقاضی است. این تنوع شامل رنگ، طرح، جنس، ساختار، میزان ضخامت ورقه، نوع قفل به کار برده شده می‌باشد.

 

درب ضد سرقت چوبی

در ساختار درب ضد سرقت چوبی، از چوب استفاده شده است اما در کنار چوب برای مقاومت بیشتر فلز نیز به کار برده شده است. درب‌های چوبی زیبایی خاصی دارند و برای منازل یا دفاتر اداری بسیار مناسب می‌باشند. این درب‌ها در برابر آتش و رطوبت نیز مقاومت بالایی دارند.

بررسی دلایل کاهش واردات درب ضد سرقت به ایران

درب ضد سرقت فلزی

درب‌های ضد سرقت فلزی نوعی از درب‌های ساختمان است که دارای بدنه‌ای از جنس فلز است و دارای خواصی همچون ضد زنگ زدگی، ضد خوردندگی، ضد هوازدگی می‌باشد. هنگام انتخاب، سفارش و خرید این نوع از درب‎‌ها باید به این مشخصه‌ها توجه بیشتری داشته باشید.

 

دربهای رویه فلزی غالبا برای کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و دفاتری کاربرد دارد که سرو صدای بسیاری وجود دارد و احتمال سرقت از آن بسیار بالا است.

 

درب ضد سرقت استیل

از دیگر انواع درب‌های ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت استیل است که در آن لاولای درب و روکش آن از استیل دو جداره ساخته شده است. نوع شاسی و قفلی که برای این نوع درب استفاده می‌شود، دارای مقاومت بالایی می‌باشد.

 

درب‌های ضد سرقت استیل از انواع درب‌های گران قیمت می‌باشند و به جهت محافظت بیشتر از محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع درب دارای تنوع بسیاری است و در اندازه‌های تک لنگه و دولنگه تولید می‌گردد.

 

مزایای استفاده از درب ضد سرقت

  • درب‌های ضد سرقت از مقاومت بسیاری در برابر آتش و حرارت برخوردارند.
  • درب‌های ضد سرقت از ماندگاری و طول عمر بسیاری به نسبت درب‌های معمولی برخوردارند.
  • این نوع از درب‌ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند.
  • درب ضد سرقت در مقابل ضربه و فشار از استحکام بالایی برخوردار است.
  • امکان نصب بهترین قفل‌ها بر روی درب‌های ضد سرقت وجود دارد.
  • درب‌های ضد سرقت عایق خوبی در برابر انواع سرو صدا و آلودگی‌های صوتی می‌باشند.

بررسی دلایل کاهش واردات درب ضد سرقت به ایران

حفظ امنیت با استفاده از درب‌های ضد سرقت ایرانی

از بنیادی‌ترین اهداف طراحی و تولید درب‌های ضد سرقت، ایجاد امنیت و محافظت از اموال و دارایی‌ها در انواع ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی است. درب ضد سرقت با تنوع بسیاری که دارد، از ویژگی‌های مختلفی نیز برخوردار هستند و سطح و درجه مختلفی از مقدار ایمنی را فراهم می‌نمایند.

 

از جمله بهترین و متمایزترین دلایل عملکرد درب‌های ضد سرقت به نسبت دیگر درب‌ها به دلیل امکانات خاصی است که دارد و درجه‌های متفاوتی از ایمنی را فراهم می‌نمایند. با توجه به اینکه امکان استفاده از انواع تجهیزات همچون قفل‌های چند زبانه و دیگر تجهیزات در ساختار بدنه فراهم است، افزایش ایمنی و مقاومت بیشتر را در این نوع از درب‌ها شاهد هستیم. بدیهی است که هر چقدر تعداد زبانه‌های قفل بیشتر باشد، میزان ایمنی آن نیز افزایش خواهد یافت.

بررسی دلایل کاهش واردات درب ضد سرقت به ایران

سخن پایانی

در نهایت ذکر این نکته لازم و ضروری است که به منظور انتخاب و خرید درب‌های ضد سرقت ایرانی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید تا خرید مناسب‌تر و باکیفیت تری را تجربه نمایید. فروشگاه سنا درب از جمله فروشگاه‌های معتبر و باسابقه‌ای است که انواع درب‌های ضد سرقت را با قیمت مناسب و مرغوبیت بالا تولید و عرضه می‌دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.