2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
نصب درب ضد سرقت، راهکاری برای جلوگیری از سرقت منازل

نصب درب ضد سرقت، راهکاری برای جلوگیری از سرقت منازل

درب ضد سرقت به محض ورود به بازار، در کوتاه ترین زمان توانسته جایگزین درب‌ های قدیمی شود. این دربها میزان امنیت و ایمنی محیط مد نظر شما را افزایش می‌دهند.

دوات آنلاین -درب ضد سرقت به محض ورود به بازار، در کوتاه ترین زمان توانسته جایگزین درب‌ های قدیمی شود. این دربها میزان امنیت و ایمنی محیط مد نظر شما را افزایش می‌دهند. افزایش تقاضای خرید این درب ها در بازار، باعث شده تا تولیدکنندگانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، با ساخت و تولید مدلهای مختلف، نیازهای بازار و خریداران را تامین نمایند.

 

با توجه به این که درب ضد سرقت به عنوان یکی از مقاوم‌ ترین مدل‌ های درب ورودی شناخته می شوند، به شما کمک می کنند تا دیگر نگران ورود افراد ناشناس و سارق به داخل منزل و یا محیط کاری خود نباشید. طراحی این درب ها به گونه ای می باشد که در برابر اهرم نمودن، مقاومت لازم را داشته باشند. هم چنین به واسطه ی قفلی که بر روی بدنه ی درب نصب می شود امکان باز کردن آن ها وجود ندارد و امکان ساخت کلید برای این قفل‌ ها کار بسیار مشکلی می باشد.

 

اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید درب ضد سرقت را دارید و به دنبال راهکاری برای جلوگیری از سرقت منازل هستید با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز در این مورد را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خرید درب ضد سرقت از فروشگاه آریا درب امنیت مورد نیاز را برای فضای مد نظر خود ایجاد کنید.

 

نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که نصب درب ضد سرقت به این معنا نیست که می توانید امنیت و ایمنی کامل را برای محیط مد نظر خود ایجاد کنید، چون ممکن است افرادی که قصد ورود به منزل شما را دارند راهکاری و روشی دیگر را برای ورود پیدا کنند. با خرید و نصب درب ضد سرقت می توانید تا حد زیادی کار افراد ناشناس و سارق را برای ورود به منزلتان سخت تر کنید. به غیر از نصب درب ضد سرقت می توانید از قفل دیجیتال و یا دوربین مدار بسته برای منزل خود استفاده نمایید تا امنیت ساختمان شما افزایش یابد.

 

درب ضد سرقت چیست و چه کاربردی دارد؟

درب ضد سرقت یکی از تجهیزات مهم امنیتی می باشد که به شما کمک می کند تا امنیت محیط مد نظر خود را تا حد زیادی افزایش دهید. ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که ساختار داخلی درب های ضد سرقت به چه صورتی می باشد که می تواند سطح امنیت و ایمنی را افزایش دهد؟

 

این درب ها متشکل از اسکلت، ورقه، چهارچوب، عایق، لولا، قفل درب ضد سرقت، دستگیره، کلید اصلی و کلید کارگری می باشند و هر چقدر که کیفیت مواد اولیه و قطعات به کار گرفته شده برای تولید درب درجه یک و مرغوب باشد ولی در صورتی که نصب درب به درستی انجام نشود، نمی تواند امنیت مد نظر شما تأمین نماید. به همین خاطر بهتر است از نصاب درب ضد سرقت برای انجام این کار کمک بگیرید.

 

 کاربرد درب‌ های ضد سرقت عموماً در محل‌ هایی است که نیاز به امنیت بالا و محافظت در برابر تهدیدهای خارجی دارند. این شامل منازل و آپارتمان‌ ها، دفاتر کار، فروشگاه‌ ها، بانک‌ ها، هتل‌ ها، ادارات دولتی و ساختمان‌ هایی است که مقادیر بالایی از اموال یا اطلاعات حساس در آن جا نگهداری می‌ شود. نصب درب ضد سرقت کمک می کند تا از نفوذهای غیرمجاز جلوگیری شود.

3 درب ضد سرقت پر فروش

مزایای نصب درب ضد سرقت

  • کمک به افزایش امنیت برای ساختمان‌ ها
  • در برابر فشار و ضربه‌ های سخت مقاومت و استحکام مورد نیاز را دارند.
  • عایق بودن در برابر سر و صدا، حرارت و آتش سوزی، رطوبت و سرما
  • ضد زنگ بودن
  • قابلیت نصب دوربین‌ های هوشمند بر روی درب ها وجود دارد.
  • امکان نصب دزدگیر بر روی درب وجود دارد.
  • از ورود آلودگی و گرد و غبار به محیط داخلی جلوگیری می کند.
  • تنوع در طراحی، رنگ و مدل

 

بررسی امنیت درب ورودی ضد سرقت

اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید بهتر است با مرکز فروش درب ضد سرقت، آریا درب تماس بگیرید و بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد انواع درب ضد سرقت و چگونگی کمک این درب ها به افزایش امنیت نسبت به خرید یکی از مدل های آن اقدام کنید.

 

ممکن است در این حین برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که راه های افزایش امنیت درب ضد سرقت چیست؟

 

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به اینکه وزن این درب ها زیاد است، قطعاً برای نصب آن ها نیاز به لولای مقاوم با تعداد بالاتر از دربهای معمولی، نیاز داریم.

درب ضد سرقت قهوه ای

بهترین درب ضد سرقت مدلهایی هستند که برای نصب، در محل اتصال ورق ها جوش های آن به صورت مقطعی نباشد و از نوع سی دو باشد. استفاده از میله های امنیتی و آرام بند از دیگر روش های افزایش سطح امنیت درب های ضد سرقت می باشد. برای این که بتوانید با راهکارهای افزایش امنیت درب ورودی ضد سرقت آشنا شوید در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

 

  1. چهارچوب درب: ضخامت چهارچوب های در نظر گفته شده نسبت به یک دیگر متفاوت می باشد. پس هر چقدر ضخامت بیشتر باشد استقامت و استحکام درب افزایش پیدا می کند و از تاب برداشتن جلوگیری و در نهایت امنیت بیشتری را ایجاد خواهد کرد.
  2. کلاف درب ضد سرقت: با توجه به این که سارقان برای باز کردن درب ها از روش دیلم استفاده می کنند پس باید کلاف درب مستحکم باشد. پس هر چقدر ضخامت کلاف بیشتر باشد ایمنی بیشتری ایجاد خواهد شد.
  3. ضخامت ام دی اف: ممکن است برخی از افراد این گونه تصور کنند که ضخامت ام دی اف نقشی در افزایش امنیت درب های ضد سرقت ندارد.
  4. شبکه فلزی داخل درب ضد سرقت هم می تواند در افزایش سطح امنیت درب ها تأثیرگذار باشند.
  5. پین های ثابت که برای درب ها در نظر گرفته می شود در سمت لولای درب قرار داده می شوند از باز شدن درب از داخل منزل جلوگیری می کند.
  6. نصب چشمی دیجیتال کمک می کند تا بتوانید افرادی که پشت در منزل شما ایستاده اند را ببینید.
  7. نصب قفل آژیردار از دیگر روش های در نظر گرفته برای افزایش امنیت می باشد و هر زمانی که افراد ناشناس قصد ورود داشته باشند با وارد شدن کوچکترین ضربه ای به قفل شروع به آژیر زدن می کند.

درب ضد سرقت لوکس

چگونه با نصب درب ضد سرقت می توان از سرقت منازل جلوگیری کرد؟

نصب درب‌های ضد سرقت به افزایش و امنیت منازل کمک می کند و با نصب این محصولات می توانید از سرقت منازل خود جلوگیری نمایید. درب های ضد سرقت موجود در بازار دارای ساختاری بسیار پیچیده و محکم است و کمک می کنند تا احتمال میزان سرقت از منازل کاهش پیدا کند. نصب این درب ها علاوه بر این که به کاهش سرقت منازل شما کمک می کند از نظر شکل ظاهری زیبا و شیک می باشند و به زیباسازی محیط مد نظر شما کمک می کند.

 

در ادامه به بررسی مراحلی برای نصب درب ضد سرقت می پردازیم تا با در نظر گرفتن آن ها بتوانید احتمال سرقت به منزل خود را به صفر برسانید.

 

  1. انتخاب مدل مناسب: با توجه به این که درب‌ های ضد سرقت به صورت پیشرفته تری طراحی شده‌ اند و دارای قابلیت‌ های امنیتی بیشتری هستند بهتر است از درب ‌هایی که استانداردهای مربوط به ایمنی و مقاومت در برابر تلاش‌ های سرقت را رعایت می‌ کنند استفاده کنید.
  2. اندازه‌ گیری ابعاد درب: پیش از خرید درب ضد سرقت، باید ابعاد فضایی که قرار است درب در آن جا نصب شود را اندازه گیری کنید تا هیچ گونه فضای خالی و یا شکافی باقی نماند.
  3. نصب قاب درب: بعد از انتخاب درب باید قاب درب را در محل مناسب نصب کنید.
  4. نصب درب ضد سرقت: زمانی که قرار است نصب درب انجام شود باید درب را در قاب قرار داده و به صورت صحیح در آن نصب شود. معمولاً درب‌ های ضد سرقت دارای چندین ستون و قفل‌ های امنیتی هستند که باید به درستی نصب شوند.
  5. نصب قفل‌ های امنیتی: برای افزایش امنیت درب ضد سرقت، می‌ توانید از قفل‌ های امنیتی استفاده کنید.
  6. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سایر نقاط ورودی مانند پنجره‌ ها و درب‌ های پشتیبان را نیز مورد توجه قرار دهید.

 

برای خرید درب ضد سرقت و استعلام قیمت می‌توانید با فروشگاه آریا درب، مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران تماس بگیرید. 09125468322 ariyadarb.com

درب ضد سرقت آریا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.