2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
راهنمای خرید درب ضد سرقت + آشنایی با مدلهای جدید

راهنمای خرید درب ضد سرقت + آشنایی با مدلهای جدید

درب ضد سرقت یکی از کاربردی ترین نوع درب های موجود در بازار محسوب می شود، که می تواند به افزایش سطح امنیت ساختمان های مسکونی شما کمک کند. درب های ضدسرقت با توجه به نیاز مشتریان در مدل های مختلف به صورت تک لنگه و دو لنگه طراحی و تولید می شوند.

دوات آنلاین -درب ضد سرقت یکی از کاربردی ترین نوع درب های موجود در بازار محسوب می شود، که می تواند به افزایش سطح امنیت ساختمان های مسکونی شما کمک کند. درب های ضدسرقت با توجه به نیاز مشتریان در مدل های مختلف به صورت تک لنگه و دو لنگه طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید برای نصب در آپارتمان ها، ویلاها، دفاتر کار و... این نوع از درب ها را انتخاب کنید. پس زمانی که قصد خرید درب ضد سرقت را دارید، باید به نکات مهمی که در مورد این درب ها وجود دارد، توجه کنید، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. درب هایی که به صورت ضد سرقت طراحی می شوند، می توانند در برابر هر گونه ورود، تخریب و دستکاری مقاومت بیشتری را در مقایسه با درب های معمولی داشته باشند. اگر به دنبال خرید اینترنتی درب ضد سرقت با قیمت ارزان هستید، با ما همراه باشید، تا به معرفی محصولات فروشگاه درب امن به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان درب ضد سرقت بپردازیم.

 

نکته ی مهمی که پیش از معرفی انواع درب ضد سرقت باید به آن توجه داشته باشید، این است، که خرید و نصب هر مدلی از درب های ضد سرقت بدین معنا نیست، که می توانید به صورت صد در صدی امنیت واحد مسکونی خود را تأمین کنید. دلیل این موضوع هم به این خاطر می باشد، که ممکن است، از یراق آلات مختلف با کیفیت های متفاوت برای تولید استفاده شود.

 

مشخصات فنی درب ضد سرقت

با توجه به این که در طراحی این درب ها از ساختار ویژه ای استفاده می شود، باعث می شود، تا به نسبت درب های معمولی بتوانند امنیت بیشتری را برای افراد ایجاد کنند. یراق آلات به کار گرفته شده در تولید که می تواند شامل قفل، لولا و جنس باشد، به نسبت درب های معمولی دارای تفاوت هایی می باشند. قفلی که برای تولید درب ها به کار گرفته می شود، از نوع بسیار تقویت شده می باشد، و به هیچ عنوان قابلیت باز شدن را ندارد. همین موضوع باعث می شود، تا افراد ناشناس نتوانند وارد محیط زندگی و یا دفتر کار شما شوند. حتی نمی توانند باز کردن درب را با دیلم انجام دهند. از دیگر ویژگی های مهم این نوع از درب ها می توان به آتشپاد، عایق بودن در برابر گرما، سرما، رطوبت و صدا و... اشاره کرد.

 

انواع درب ضد سرقت

فروشگاه اینترنتی درب امن عرضه کننده انواع درب ضد سرقت (ایرانی، ترک و چینی) می باشد. به غیر از سه این مدل باید گفت، مدل دیگری که در بازار وجود دارد، که به نسبت سایر مدل ها مدل ها قیمت گران تری دارد، و افرادی زیادی از آن استقبال نکرده اند، درب ضد سرقت ایتالیایی می باشد. برای این که بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید، و به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه درب امن خرید کنید، در این بخش به بررسی انواع درب ضد سرقت خواهیم پرداخت.

 

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار می باشد، و برای این که شما بتوانید نسبت به خرید درب ضد سرقت ترک بدون وجود واسطه ها اقدام کنید، به صورت مستقیم وارد ایران می‌ شوند، و توسط برخی از تولیدکنندگان درب مونتاژ می شوند. برای کسب اطلاعات فنی بیشتر در این مورد این درب ها باید گفت که

 

1-اکثر محصولات ترک به صورت ام دی اف با روکش انتخابی از نوع چوب می باشد. ولی روکش انتخابی می تواند از نوع PVC و کامپوزیتی باشد.

 

2-ضخامت در نظر گرفته شده برای چهارچوب این درب ها 17 سانتی متر می باشد، و از ورق 1.4 میل در آن‌ ها استفاده شده است.

 

3-برای این که بتوانند میزان استحکام درب ها را در برابر تغییرات شرایط محیطی افزایش دهند، در بخش پاشنه های درب از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

 

4-ابعاد در نظر گرفته شده برای این نوع از درب ها 210*110 سانتی متر می باشد، و به صورت تک لنگه طراحی و تولید می شوند.

 

5-نوع قفل به کار گرفته شده برای تولید دارای تعداد زبانه کمتر (هشت زبانه متحرک) می باشد.

 

6-قابلیت نصب چشمی و دستگیره فلزی بر روی این درب‌ ها وجود دارد.

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ایرانی

در گذشته بیشتر شرکت هایی که در زمینه ی تولید درب ضد سرقت فعال بودند، مونتاژکار شرکت‌ های ترک بوده و محصول جدیدی تولید نمیکردند اما امروز درب های ایرانی یکی از محبوب ترین محصولات بازار به شمار می‌روند. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این درب ها خواهیم پرداخت، تا هنگام خرید با مشکل خاصی رو به رو نشوید.

 

1-چوب انتخاب شده برای ساخت درب ضد سرقت ایرانی از نوع چوب راش و بلوط می شود، که دارای بدنه محکمی می باشد.

 

2-درب فلزی در بین محصولات درب ضد سرقت ایرانی کم تر دیده می شود.

 

3-تعداد لولاهای به کار گرفته شده برای تولید درب ضد سرقت ترک 4 عدد می باشد، و قابلیت رگلاژ کردن آن‌ ها وجود دارد.

 

4-قابلیت نصب چشمی برای آن‌ ها به درخواست مشتری وجود دارد، دستگیره های انتخابی برای نصب از نوع فلزی می باشد.

 

5-قفل انتخاب شده برای نصب دارای 8 زبانه می باشد، و از دو جهت وارد چارچوب می‌ شود.

 

6-درب ضد سرقت ایرانی در ابعاد استاندارد (210*110 سانتی متر) به صورت تک لنگه طراحی و تولید می شوند.

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت چینی

درب‌ های ضد سرقت فلزی که در بازار برای فروش عرضه می شوند، تحت عنوان درب ضد سرقت چینی شناخته می‌ شوند. در مورد مشخصات فنی این درب ها باید بگوییم، که

 

1-تعداد لولاهای در نظر گرفته شده برای تولید درب ها 4 عدد می باشد، که به صورت مخفی بر روی درب نصب می شوند.

 

2-اغلب محصولات از جنس فلز و با روکش فلزی می باشند.

 

3-برای بعضی از مدل ها قابلیت نصب چشمی و دستگیره فلزی وجود دارد.

 

4-کیفیت قفل های به کار گرفته شده برای تولید دارای بالاترین کیفیت ها می باشد، و تعداد زبانه های آن 13 عدد می باشد، که قابلیت حرکت در چهار جهت را دارد.

 

5-امکان استفاده از کلیدهای کامپیوتری برای درب های ضد سرقت چینی وجود دارد.

 

قیمت درب ضد سرقت

در تعیین قیمت بهترین درب ضد سرقت عواملی مختلفی اعم از ابعاد و اندازه درب، مدل انتخابی توسط شما، نوع یراق آلات انتخاب شده برای نصب، ضخامت چهارچوب، جنس و نوع رویه، ضخامت MDF، رنگ معمولی یا پلی اورتان، استراکچر داخلی و ورق های فولادی تأثیرگذار هستند. در فروشگاه های درب ساختمانی علاوه بر خرید درب ورودی می توانید از مدلهای متنوع درب اتاقی نیز بازدید و محصول دلخواه را خریداری نمایید.

قیمت خرید درب ضد سرقت

پرفروش ترین درب ضد سرقت

با توجه به این که درب ضد سرقت در مدل های متنوع طراحی و تولید می شوند، ولی برخی از مدل های آن که شامل درب ضد سرقت چوبی، رویه فلزی، ترمووود، درب استیل ضد سرقت، درب روکش پی وی سی به عنوان پرفروش ترین مدل های درب ضد سرقت شناخته شده اند. وجود عایق صوتی در درب های ضد سرقت یک ویژگی مهم به شمار می‌رود. درب عایق صدا از محصولاتی است که از انتقال صدا به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

 

اگر جزء افرادی هستید، که قصد خرید درب ضد سرقت از مرکز فروش درب ضد سرقت دارید. برای این که بتوانید تمام محصولات تولیدی و تنوع در نظر گرفته شده برای درب ها را یک جا ببینید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه درب امن می باشد. شما می توانید تمام مدل های موجود در بورس درب ضد سرقت را ببینید، و با مقایسه ی مدل ها، بهترین مدل را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خرید کنید. محصولات تولیدی این مجموعه در ابعاد و رنگ های متنوع برای مشتریان عرضه می شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.