2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قیمت ایمپلنت در سال 1402

قیمت ایمپلنت در سال 1402

امروزه یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب ایمپلنت های دندان، قیمت ایمپلنت دندان است که یکی از معیارهای مهم در انتخاب ایمپلنت دندان به شمار می رود. قیمت ایمپلنت دندان تحت تاثیر عوامل و مسائل مختلفی قرار دارد که تعیین کننده قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402 هستند که در ادامه به برسی این عوامل می پردازیم ولی قبل از آن توضیح کوتاه و مختصری در مورد ایمپلنت دندان و قسمت های اصلی آن می پردازیم پس ما را در ادامه ی مقاله همراهی نمایید.

دوات آنلاین -امروزه یکی از مهم ترین ملاک ها در انتخاب ایمپلنت های دندان، قیمت ایمپلنت دندان است که یکی از معیارهای مهم در انتخاب ایمپلنت دندان به شمار می رود. قیمت ایمپلنت دندان تحت تاثیر عوامل و مسائل مختلفی قرار دارد که تعیین کننده قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402 هستند که در ادامه به برسی این عوامل می پردازیم ولی قبل از آن توضیح کوتاه و مختصری در مورد ایمپلنت دندان و قسمت های اصلی آن می پردازیم پس ما را در ادامه ی مقاله همراهی نمایید.

 

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان به معنا قرار دادن یک قطعی پیچ شکل فلزی یا ترکیبی است که در استخوان فک قرار میگیرد و جایگزین دندان از دست رفته می شود ایمپلنت های معمولا از جنس تیتانیوم ساخته می شوند زیرا تیاتنیوم یک فلز زیست سازگار است و سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان دارد و روند پیوند فیکسچر ایمپلنت را با استخوان فک تسریع می بخشد، در مواردی که بیمار به فلز حساسیت دارد و نمی تواند از ایمپلنت های تیتانیومی استفاده کند معمولا از ایمپلنت هایی از جنس زیرکنیا استفاده می شود. ایمپلنت دندان درمانی با بیشترین شباهت به دندان های طبیعی است که عمر بسیار بالایی نیز برخوردار است و بهترین درمان برای افرادی است که از بی دندانی رنج می برند یا به هر دلیل یک یا چند دندان خود را از دست داده اند و به دنبال پر کردن جای خالی آن ها هستند می باشد. درمان ایمپلنت دندان در سال های آخیر شهرت زیادی کسب کرده است و توجه طرفداران زیادی را به خود معطوف کرده است که می توان دلیل این شهرت و محبوبیت ایمپلنت دندان را کارایی و مزایای فراوان این درمان و اختلال فاحش این درمان با دیگر درمان های مشابه دانست.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402

امروز قیمت ایمپلنت دندان تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد که هر کدام از آنها در هزینه نهایی ایمپلنت دندان موثر هستند و باعث بالا پایین شدن این قیمت می شوند در ادامه به معرفی چندتا ار عوامل مهم در میزان هزینه ایمپلنت دنئدان می پردازیم. این عوامل عبارت اند از:

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402

نوع و برند ایمپلنت مصرفی

در حال حاضر شرکت ها و برند های فراوانی در سرتاسر جهان مشغول به طراحی و تولید ایمپلنت دندان ومحصولات مرتبط به آن هستند، هر کدام از این شرکت های ایمپلنت های مخصوص به خود را با خوصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود تولید و عرضه می نمایند و همین مسئله منجرب تفاوت هزینه میان برند های مختلف ایمپلنت دندان می شود

 

متریال و جنس ایمپلنت دندان

امروز ایمپلنت دندان با متریال و جنس ها مختلفی ساخته می شوند در بیشتر موارد از فلز تیتانیوم استفاده می شود اما ایمپلنت هایی با جنس های دیگر مانند ایمپلنت های زیرکنیا و... نیز تولید و در موارد نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. جنس ایمپلنت دندان و کیفیت متریال سازنده ایمپلنت دندان در قیمت نهایی ایمپلنت دندان بسیار تاثیر گذار اند.

 

تخصص و تجربه متخصص ایمپلنت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی ایمپلنت دندان تخصص و تجربه کاری جراحی که وظیفه کاشت ایمپلنت شما را دارد است هر چه تخصص و تجربه متخصص ایمپلنت بیشتر باشد هزینه انجام جراحی توسط آن نیز بیشتر است.

 

کلینیک و مراکز مجاز کاشت ایمپلنت

انجام درمان ایمپلنت دندان در کلینیک های و مراکز مجاز کاشت ایمپلنت ممکن است هزینه ی بیشتری نسبت به مراکز غیر مجاز کاشت ایمپلنت داشته باشد، دلیل این اختلاف قیمت نیز استفاده از تجهیزات و امکان به روز و کاربردی در پروسه ی کاشت ایمپنت دندان است.

 

تعداد ایمپلنت های مورد نیاز

یکی از موارد اصلی در قیمت ایمپلنت دندان تعداد ایمپلنت مورد استفاده جهت پر کردن جای خالی دندان های بیمار است هر چه بیمار دندان های بیشتری را از دست داده باشد و به ایمپلنت های بیشتری جهت جایگزینی آن ها نیاز داشته باشد هزینه نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

 

قیمت ایمپلنت دندان در سال 1402

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم و توضیح دادیم قیمت نهایی ایمپلنت دندان تحت تاثیر عوامل فراوانی قرار دارد و موارد زیادی بر روی آن تاثیرگذارند، مواردی همچون نوع برند ایمپلنت، تعداد ایمپلنت مورد نیاز، توانایی و تجربه متخصص ایمپلنت، و... اما به طور کلی هزینه انجام هر واحد در شهر تهران در سال 1402 برای ایمپلنت معمولی مبلغی در حدود 8.000.000 الی 26.000.000 تومان به همراه روکش دندان می باشد.

 

اگر می خواهید درباره قیمت ایمپلنت دندان روز مطلع شوید، می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید.

 

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت 1402

 

قیمت ایمپلنت فوری

همانطور که می دانید پروسه ی کاشت ایمپلنت دندان یک پروسه طولانی مدت است که 3 الی 6 زمان می برد اما بعضی از افراد این زمان و فرصت را برای کاشت ایمپلنت دندان را ندارند و نیاز دارند که به سرعت دندان از دست رفته ی خود را با ایمپلنت دندان جایگزین نمایند از این رو این افراد نیاز دارند که از درمان ایمپلنت فوری یا همان یک روزه استفاده نمایند تا به سریع ترین روش ممکن دندان خود را ایمپلنت نمایند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.