2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف

قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف

ایمپلنت دندان یکی از خدمات درمانی بسیار محبوب برای کسانی که به هر دلیلی دندان‌های خود را از دست داده‌اند و نمی‌خواهند از دندان‌های مصنوعی استفاده کنند، به شمار می‌آید. اما در این بین دغدغه‌ای هم برای متقاضیان این روش درمانی وجود دارد و آن هم قیمت ایمپلنت دندان است.

دوات آنلاین -ایمپلنت دندان یکی از خدمات درمانی بسیار محبوب برای کسانی که به هر دلیلی دندان‌های خود را از دست داده‌اند و نمی‌خواهند از دندان‌های مصنوعی استفاده کنند، به شمار می‌آید. اما در این بین دغدغه‌ای هم برای متقاضیان این روش درمانی وجود دارد و آن هم قیمت ایمپلنت دندان است. این روش درمانی به‌عنوان نوین‌ترین روش کاشت دندان، هزینه‌ زیادی دارد و ممکن است بسیاری از افراد به‌همین دلیل از انجام آن منصرف شوند. در ادامه قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف را بررسی کنیم تا بتوانید به یک دید منطقی و عاقلانه در ارتباط با این روش درمانی مسئله برسید.

 

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف

قیمت نهایی و تمام‌شده کاشت ایمپلنت را فاکتورهای مختلفی تعیین می‌کند. در ادامه این فاکتورها را یک به یک بررسی خواهیم کرد تا بتوانید تصمیم منطقی‌تری در این‌باره بگیرید.

 

وضعیت دندان‌های بیمار

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف را تعیین می‌کند، وضعیت دندان‌های بیمار است. قطعا بیماری که تنها یک کاشت ایمپلنت باید انجام دهند، هزینه کمتری نسبت به بیماری می‌پردازد که باید تمام فک‌ خود را ایمپلنت کند. بنابراین این فاکتور در هزینه نهایی و تمام‌شده کاشت اثرگذار است. متخصصان دندانپزشکی در کلینیک‌ها در نوبت معاینه بیمار، محدوده هزینه اجرای کاشت را تعیین می‌کند تا بیمار راحت‌تر تصمیم خود را بگیرد.

 

برند تولید‌کننده و متریال

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای قیمت‌گذاری ایمپلنت دندان، برند این محصولات است. هر برندی ایمپلنت‌هایش را با متریال و کیفیت به‌خصوصی طراحی می‌کند و همین امر سبب تفاوت چشم‌گیر هزینه تمام‌شده هر کدامشان می‌شود. برای مثال برندهای ساخت کشور کره جنوبی علی‌رغم کیفیت مطلوبشان، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر رقبا دارند و به‌عنوان ابزار اصلی کاشت اقتصادی شناخته می‌شوند، چرا که تیتانیوم به‌کاررفته در این محصولات با تیتانیوم ایمپلنت‌های سوئیسی متفاوت است و شرکت‌های سوئیسی از تیتانیوم خالص‌تری استفاده می‌کنند.

 

در درجه بعدی ایمپلنت‌های آمریکایی قرار می‌گیرند که قیمت بالاتری از ایمپلنت‌های کره‌ای دارند و سطح کیفیتشان نیز متوسط است. البته برخی از شرکت‌های آمریکایی از نوعی متریال خاص برای ساخت ایمپلنت‌هایشان استفاده می‌کنند که به‌دلیل تقاضای کم در بعضی کشورها، قیمت آن بالاتر هم می‌رود. ایمپلنت‌های سوئیسی در حال حاضر مناسب‌ترین و بهترین ایمپلنت‌های موجود در بازار ایران هستند. کیفیت این محصولات بسیار بالا است و ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارند. البته برخی کلینیک‌ها از ایمپلنت‌های آلمانی و فرانسوی استفاده می‌کنند که هزینه تمام‌شده برایشان کمی بالاتر است.

 

تکنولوژی مورد استفاده

تکنولوژی که در کلینیک‌های تخصصی برای کاشت ایمپلنت مورد استفاده قرار می‌گیرد، در قیمت‌گذاری این فرایند موثر است. برای مثال بسیاری از مجموعه‌ها از اسکن سه بعدی برای تعیین کردن محل قرارگیری دندان و ساخت ایمپلنت در همان ابعاد استفاده می‌کنند. این تکنیک باعث می‌شود دندان‌ کاشته‌شده بیمار در طولانی‌مدت دچار لقی نشود و عمر آن کاهش پیدا نکند. همچنین با استفاده از این تکنیک بیمار درد کمتری را هنگام کاشت تجربه می‌کند.

 

کدام برند ایمپلنت بهتر است؟

حال که با عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان آشنا شدید، حتما برایتان سوال پیش می‌آید که به‌طورکلی می‌توان به کدام یک از برندهای ایمپلنت دندان اعتماد کرد و چه فاکتور کلی برای انتخاب بهترین ایمپلنت وجود دارد. در پاسخ به این پرسش اساسی باید گفت که واقعا انتخاب یک برند مشخص به‌عنوان بهترین برند ایمپلنت دندان کار سختی است، چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رقابتی شدن این بازار، مجموعه‌های مختلف تلاش می‌کنند بهترین کیفیت را ارائه داده و از این لحاظ هزینه مجددی به بیماران تحمیل نکنند. اما شما می‌توانید با بررسی فاکتورهای مختلف بهترین و مناسب‌ترین برند ممکن را پیدا کنید. فاکتورهایی مانند سابقه کمپانی، میزان ریسرچ و پژوهشی که برند در زمینه دندانپزشکی و پیشرفت‌های آن داشته، میزان بودجه‌ای که به این کار اختصاص داده، رضایت کاربرانی که از محصولات این برند استفاده کرده‌اند، در دسترس بودن قطعات مختلف ایمپلنت کاشته‌شده و طول عمر و ماندگاری آن می‌تواند از مهم‌ترین این فاکتورها باشد. برای مثال یک قاعده کلی وجود دارد که می‌گوید اگر ایمپلنت دندانی ساخته‌شده توسط یک کمپانی حداقل ده سال عمر مفید داشته‌باشد، مشخصا از باکیفیت‌ترین متریال موجود در بازار استفاده کرده است.

 

اگر چه در مواقعی پیش آمده که مشکلی برای ایمپلنت کاشته‌شده به وجود بیاید، در چنین شرایطی یک برند باکیفیت باید بتواند تجهیزات و قطعات مورد نیاز را در اختیار دندانپزشک قرار دهد تا بیمار مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای کاشت مجدد ایمپلنت نشود. شرکت‌هایی که چنین خدماتی از خود ارائه می‌دهند را می‌توان به‌راحتی با کمی جستجو و پرسش پیدا کرد. خصوصا که تمامی ایمپلنت‌های برند و باکیفیت از الزامات FDA پیروی می‌کنند و با بررسی این مورد می‌توان بهترین نمونه‌ها را پیدا کرد. مقید بودن به الزامات FDA یعنی برآورده کردن کیفیت بالا و دوام مطلوب و عمر ماندگار و بالا. از آن‌جایی که بسیاری از برندهای دنیا از این الزمات پیروی می‌کنند، دندانپزشک بر اساس نیازهای بیمار و اهدافش از ایمپلنت و کاشت دندان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب می‌کند. همچنین به این علت که معروف‌ترین برندهای ایمپلنت از تکنولوژی پیشرفته و نوین ایمپلنت‌سازی استفاده می‌کنند، دندانپزشکان ترجیح می‌دهند به سراغ برندهایی بروند که در یک پکیج کامل می‌توانند بالاترین انتظارات را برآورده کنند. برای مثال در حال حاضر محبوب‌ترین ایمپلنت‌ برای پزشکان که قیمت نسبتا بالاتری هم دارد، ایمپلنت‌هایی است که می‌توان با هدایت کامپیوتری آن‌ها را در جای مناسب قرار داد و فک بیمار را به بهترین شکل، استیبل کرد.

 

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت و مشاوره با دندانپزشکان باتجربه و دلسوز این کلینیک بهترین برند ایمپلنت را باتوجه به بودجه و وضعیت دندان‌هایتان انتخاب کنید.

قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف

قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف در دنیا چقدر است؟

قیمت ایمپلنت در سوئیس کولوسئوم

یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین کلینیک‌های دندانپزشکی، کلینیک سوئیس کولوسئوم در سوئیس است که بیش از ۵۰۰ شعبه بسیار مدرن و مجهز از این مرکز منشعب شده است. در این شعبه‌ها مجموعا ۱۰ هزار دندانپزشک حاذق و ماهر حضور دارند که کلیه خدمات دندانپزشکی را با بالاترین کیفیت به بیماران ارائه می‌دهند. کاشت ایمپلنت نیز یکی از خدماتی است که این مرکز با هزینه‌ای بین ۱۰۰۰ تا ۳ هزار دلار انجام می‌دهد.

 

قیمت ایمپلنت در کلینیک سوئیس اسمایل

در کشور سوئیس کلینیک‌های دندانپزشکی مختلفی وجود دارد و با این‌که بهترین و معروف‌ترین آن‌ها کولوسئوم است، اما دیگر مراکز هم از پا ننشسته‌اند و با خدمات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهند توانسته‌اند اعتبار و محبوبیت بی‌نظیری کسب کنند. کلینیک سوئیس اسمایل یکی از این مجموعه‌ها است و با بیش از ۲۵ شعبه که در سراسر کشور دارد، خدمات درمانی خوبی را به مردم ارائه می‌دهد. متخصصان کاشت ایمپلنت این مرکز از مجرب‌ترین دندانپزشکان کشور هستند و هزینه تمام‌شده ایمپلنت در این مرکز حدود بین ۱۰۰۰ تا ۳ هزار دلار خواهد بود.

 

قیمت ایمپلنت در کلینیک دنتال استودیو امارات

دبی به‌عنوان یکی از بزرگترین شهرهای امارات متحده عربی خدمات پزشکی-شهروندی بسیار باکیفیتی به شهروندان خود ارائه می‌دهد. در این میان کلینیک دنتال استودیو امارات یکی از مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی این محدوده است که ۵ شعبه فعال و فوق‌العاده مدرن در سرتاسر این کشور دارد. خدماتی که این مرکز به شهروندان ارائه می‌دهد از ترمیم ساده تا انواع جراحی‌های تخصصی را شامل می‌شود. کاشت ایمپلنت در این کشور با هزینه‌ای حدود ۲ هزار دلار انجام می‌شود.

 

قیمت ایمپلنت در کلینیک FMS Dental هندوستان

هندوستان یکی از پهناورترین کشورهای جهان است که جمعیت بسیار زیادی دارد که در طول سال نیاز به خدمات حرفه‌ای دندانپزشکی دارند. کلینیک اف ام اس دنتال با ۱۰ شعبه مجهزترین و مدرن‌ترین مجموعه تخصصی دندانپزشکی این کشور به شمار می‌آید و در یک رکورد و آمار جالب، این کلینیک مجهز در لیست بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی جهان در سال‌های اخیر حائز رتبه دوم بوده است. هزینه کاشت ایمپلنت کامل در این مجموعه بین ۲ تا ۴ هزار دلار است.

کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت

کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت

در کشور ایران خدمات دندانپزشکی به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ممکن به بیماران ارائه می‌شود. در حقیقت کیفیت و هزینه خدمات دندانپزشکی در کشور ما به گونه‌ای است که بسیاری از ایرانیان مهاجر نیز ترجیح می‌دهند در همین‌جا درمان خود را انجام دهند. کلینیک‌های بسیار مجهزی در کشور ما فعال هستند که یکی از آن‌ها، کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت است. متخصصان بسیار مجرب حاضر در این کلینیک امتیاز مثبتی هستند که کلینیک دکتر آیت را تبدیل به یکی از بهترین کلینیک‌های کشور کرده‌اند. این کلینیک در شهر تهران واقع شده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز دسترسی بسیار خوبی دارد. صفر تا صد مراحل درمان دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت انجام می‌شود و مشاوران می‌توانند به بیماران در راستای خدمات بهتر کمک‌های شایانی کنند. خدمات کاشت ایمپلنت یکی از ده‌ها خدمت این مرکز دندانپزشکی است که با کیفیتی مطلوب انجام می‌شود.

 

کلام پایانی

قیمت ایمپلنت دندان در کشورهای مختلف اگر چه نسبت به دیگر خدمات دندانپزشکی بالا است، اما با مزایای فوق‌العاده بالایی که دارد توانسته جایگزین روش‌های سنتی‌تر شود. کلینیک‌های دندانپزشکی در همه نقاط دنیا خدمات کاشت ایمپلنت را بر اساس جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ ممکن ارائه می‌دهند. اگر قصد انجام این فرایند درمانی را دارید، می‌توانید بر اساس آمار گفته‌شده بهترین تصمیم را بگیرید. کاشت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت توسط بهترین دندانپزشکان و با بهترین متریال و کمترین هزینه انجام خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.