2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم فصل ماهی سفید

خلاصه داستان و بازیگران فیلم فصل ماهی سفید

موضوع فیلم فصل ماهی سفید چیست و غیر از محمدرضا فروتن و میلاد کی مرام کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم فصل ماهی سفید  به کارگردانی قربان نجفی و تهیه‌کنندگی آرش سجادی حسینی فیلمی خانوادگی و اجتماعی است که در سال ۱۳۹۸ ساخته شد اما با تاخیر به اکران رسید.

 

فصل ماهی سفید اولین ساخته بلند سینمایی قربان نجفی است اما او سال های سال است به عنوان بازیگر در سینما، تئاتر و تلویزیون حضور دارد. او در سریال ستایش نقش پدر پری سیما را بازی می کرد و در سینما نیز بازی های آخرش دشمان، ژن خوک، تنکه ابوغریب، دختر و جنون بود.

عکسی از فیلم فصل ماهی سفید

داستان فیلم فصل ماهی سفید

داستان فیلم فصل ماهی سفید درباره یک خانواده است که در شرایط بغرنجی به سر می برند و مشکلات زیادی آنها را به چالش کشیده است. اعضای خانواده در جست و جوی یافتن راه حل این بحران ها از شیوه هایی استفاده می‌کنند که معلون نیست چه نتیجه ای خواهد داشت.

 

داستان این فیلم از نمایشنامه باغ آلبالو اقتباس آزاد شده است. حتما یادتان هست در این نمایشنامه معروف آنتوان چخوف یک زن اشراف‌زاده روس و خانواده‌اش یعنی خانواده رانوسکی به‌علت قرض، رو به ورشکستگی هستند و باغ آلبالوی خاطره‌انگیزشان در گرو بانک است، و چون خانواده غیر از قرض عایداتی ندارد، قرار است در موعد معینی باغ و ملکشان حراج شود. درعین‌حال، این خانواده هیچ کاری برای نجات خود و جلوگیری از فروش باغ انجام نمی‌دهند، و در پایان، باغ آلبالو به یک دهقان‌زاده تازه به ثروت رسیده فروخته می‌شود و خانواده رانوسکی باغ را ترک می‌کنند.

عکسی از فیلم فصل ماهی سفید

بازیگران فیلم فصل ماهی سفید

محمدرضا فروتن، لادن مستوفی، میلاد کی‌مرام، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، بهزاد خداویسی، ژاله علو، المیرا دهقان و رها خدایاری در این فیلم سینمایی ایرانی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.