2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی سودا ارگینجی، بازیگر ترکیه ای نقش ازو در سریال دختر مردم

بیوگرافی سودا ارگینجی، بازیگر ترکیه ای نقش ازو در سریال دختر مردم

سودا ارگینجی بازیگر مطرح ترکیه ای است که در سریال های پرطرفدار زیادی از جمله دختر مردم بازی کرده است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -سودا ارگینجی بازیگر مطرح ترکیه ای است که از او در شبکه نمایش خانگی از جمله فیلم نت سریال دختر مردم را دیده ایم و او نقش ازو را در این مجموعه بازی کرده است. در ادامه بیوگرافی این بازیگر را می خوانید.

 

زندگینامه سودا ارگینجی

سودا ارگینجی روز سوم اکتبر سال 1993 در شهر استانبول به دنیا آمد البته مادر او اهل مقدونیه است. سودا در کودکی مجبور شد میان پدر و مادرش یکی را انتخاب کند چون آنها از هم جدا شدند. سودا از آن زمان با پدرش زندگی می کرد.

 

سودا از دوران دبیرستان متوجه توانایی هایش در عرصه بازیگری شد و این موضوع را با نمایش های مدرسه ای فهمید. او خیلی زود و در سن 15 سالگی به طور جدی روی صحنه تئاتر رفت و بعد از آن به تحصیل در زمینه بازیگری مشغول شد.

 

ارگینجی که استعداد زیادی در بازیگری داشت توانست جای خودش را در سریال های تلویزیونی باز کند. او در این سالها به شدت مورد توجه بوده و البته زندگی شخصی اش نیز از حاشیه دور نمانده است. این بازیگر قصد داشت با یکی از همکاران خود به نام ییلماز کونت ازدواج کند اما این دو بعد از 4 سال نامزدی در حالی که تدارکات اولیه را برای زندگی مشترک دیده و حتی خانه شان را هم انتخاب کرده بودند با هم دچار اختلاف شدند و هرگز عروسی نکردند.

سودا ارگینجی، بازیگر ترکیه ای نقش ازو در سریال دختر مردم

سریال های سودا ارگینجی

سودا ارگینجی در سال 2020 در سریال امپراتوری رستاخیز سلجوقیان در نقش تورنا خاتون بازی کرد. این پروژه یک سال به طول انجامید و بازگیر ترکیه ای سپس در سال 2016 در مجموعه تلخ و شیرین با نقش سودا جلوی دوربین رفت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگر ترکیه ای بوراک اوزچیویت

 

نقش عایبشه در سریال رز سیاه یکی دیگر از کارهای مطرح ارگینجی است و او سپس در سریال دختر مردم نقش ازو را برعهده گرفت و بعد از آن در مجموعه سیب ممنوعه مشغول به بازی شد.

سودا ارگینجی، بازیگر ترکیه ای نقش ازو در سریال دختر مردم

نقش ازو در سریال دختر مردم

آن طور که فیلم نت نوشته سریال ترکی دختر مردم، داستان دختری به نام ازو است که در زندگی تنها دو دلخوشی دارد. خاطراتش و آنچه که از مادرش باقی مانده است. اما هرآنچه که دارد توسط خانواده‌اش از دست او خارج می‌شود. او یا باید تسلیم شود یا به جنگ با این شرایط ادامه دهد. ازو جنگیدن را انتخاب می‌کند و به این ترتیب مجموعه‌ای از ماجراهای متفاوت برای او رخ می‌دهد.

 

سودا ارگینجی در نقش ازو بازی خوبی ارائه داده و او را شخصیتی می بینیم که در اوج استیصال به دنبال مفری برای خودش می گردد. سرگردانی و حیرانی این شخصیت باعث شده سودا کار سختی داشته باشد اما از عهده آن برآمده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.