2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال ققنوس چند قسمت است، بازیگران و خلاصه داستان

سریال ققنوس چند قسمت است، بازیگران و خلاصه داستان

سریال ترکیه ای ققنوس مجموعه ای جذاب است که اطلاعات کامل درباره آن از تعداد فصل ها و قسمت ها تا اسامی بازیگران در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال ققنوس مجموعه ای ترکیه ای است که داستانی عاشقانه دارد. این سریال وارد شبکه نمایش خانگی شده و می توانید به تماشای آن بنشینید.

 

خلاصه داستان سریال ققنوس

سریال ترکی ققنوس درباره دختری به نام زمرد است که همراه والدین و خواهرش زندگی و با کار در یک کارخانه به تامین مخارج خانواده اش کمک می کند. کارخانه محل کار زمرد به خانواده ای سرشناس به نام دمیرکان تعلق دارد و پسر این خانواده به نام سرهات عاشق زمرد می شود.

 

عشق شورانگیز میان زمرد و سرهات اوج می گیرد تا اینکه سرهات به سربازی می رود. زمرد منتظر است سرهات از خدمت برگردد تا با هم ازدواج کنند و زندگی خوبی را تشکیل دهند اما اتفاقی غیرمنتظره همه چیز را ویران می کند. گفته می شود سرهات فوت شده است. پس از آن زمرد توسط مادرش مجبور شد با عموی سرهات ازدواج کند اما ناگهان سرهات ظاهر می شود و ...

 

عکسی از سریال ققنوس

تعداد قسمت های سریال ترکیه ای ققنوس

سریال ققنوس دو فصل دارد که هر دو آنها جذاب و دیدنی است. این مجموعه عاشقانه ترکی در 26 قسمت ساخته شده است و شما می توانید از طریق شبکه نمایش خانگی آن را دنبال کنید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکیه ای یادگار

بازیگران سریال ققنوس

آلپ نوروز، جرن ییلماز، سلیم بایراکتار، خدیجه اصلان و آیتن اونچ اوغلو بازیگران اصلی سریال ققنوس هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.