2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مینا ساداتی، این بار در نقش سایه در سریال آمستردام

مینا ساداتی، این بار در نقش سایه در سریال آمستردام

با بیوگرافی مینا ساداتی که در سریال آمستردام نقش سایه را بازی کرده است، آشنا شوید.

دوات آنلاین -مینا ساداتی بازیگر نام آشنایی است که در سریال آمستردام نقش سایه را بازی کرده است. او پیش از این کارنامه موفقی داشت و در این بار نیز بازی خوبی ارائه داده است. زندگینامه این هنرمند را در ادامه مرور کرده ایم.

 

زندگی شخصی مینا ساداتی

مینا ساداتی متولد 10 آذر سال 1360 است. او در دانشگاه هنرهای زیبای تهران در رشته گرفتیک درس خوانده اما به دلیل علاقه به بازیگری این هنر را بیشتر دنبال کرده است.

 

ساداتی همسر بابک حمیدیان، بازیگر موفق و مطرح، است.

مینا ساداتی بازیگر نقش سایه در سریال آمستردام

فیلم های مینا ساداتی

ساداتی که تجربه بازی در فیلم کوتاه و تئاتر را دارد، بازی گری در سینما را از سال 1386 با فیلم زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت آغاز کرد. او سپس یک سال بعد در فیلم عیار 14 حضور یافت و در سال 89 در سه فیلم آفریقا، سعادت آباد و خانه پدری به ایفای نقش پرداخت.

 

همکاری ساداتی با کارگردانان مطرحی مانند هومن سیدی، کیانوش عیاری، مازیار میری و پرویز شهبازی باعث شد او خیلی زود به چهره ای مطرح تبدیل شود. این هنرمند که نشان داده بود در عرصه بازیگری توانایی های زیادی دارد به بازی در سینما ادامه داد و در فیلم های زیر جلوی دوربین رفت:

 

درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان، عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی، سرو زیر آب اثر محمدعلی باشه آهنگر، خرگیوش ساخته مانی باغبانی، تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، محمد رسول‌الله اثر مجید مجیدی، فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، هیهات به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، امکان مینا ساخته کمال تبریزی، پرسه در شهر لاجوردی به کارگردانی محمدعلی نجفی، بیا با منبه کارگردانی شهاب حسینی و سینا آذین، تنها در چند دقیقه سکوت به کارگردانی بهاره صادقی جم، هاری ساخته احمد انصاری، عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی، برف به کارگردانی مهدی رحمانی و مهمونی کامی به کارگردانی علی احمدزاده

مینا ساداتی بازیگر نقش سایه در سریال آمستردام

بازی در نقش سایه در سریال آمستردام

سریال آمستردام فضایی گانگستری دارد و سایه نیز زنی خلافکار است که در یک باند بزرگ فعالیت می کند. نقش سایه برای مینا ساداتی تجربه ای جدید محصوب می شود؛ نقشی با پیچیدگی های زیاد.

 

ساداتی قبل از سریال آمستردام بازی در مجموعه تنهایی لیلا به کارگردانی محمدحسین لطیفی را تجربه کرده بود و بعد از آمستردام نیز در سریال هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده حضور یافت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.