2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی

طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی

چگونه خودمان در خانه کره بادام زمینی درست کنیم؟

دوات آنلاین -حتما از خاصیت های کره بادام زمینی مطلع هستید و شای معمولا آن را از به صورت آماده می خرید اما خودتان نیز می توانید در خانه این خوراکی خوشمزه مفید را تهیه کنید.

 

مواد لازم برای کره بادام زمینی

به نوشته خراسان شما برای درست کردن کره بادام زمینی خانگی به مواد زیر نیاز دارید:

بادام زمینی محلی تازه: نیم کیلو

کنجد و گردو: به میزان لازم

کره بادام زمینی خانگی را چطور درست می کنند

روش درست کردن کره بادام زمینی در خانه

برای شروع کار پوست بادام‌ زمینی را بگیرید. اگر بادام‌زمینی تازه و مرغوب نباشد، نمی‌توان پوستش را به راحتی جداکرد. بادام‌ زمینی‌های پوست‌گرفته را داخل یک تابه بریزید و روی حرارت ملایم اجاق‌گاز بگذارید و سپس به اندازه‌ای تفت بدهید که بادام‌ها به‌طور کامل داغ شوند ولی نسوزند.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کیک کره بادام زمینی

 

بعد از این‌که بادام ها کاملا داغ شدند و چند دقیقه تفت خوردند، آن ها را از روی اجاق گاز بردارید و داخل دستگاه مخلوط‌کن بریزید.

 

یک دقیقه بادام‌ها را با دستگاه کمی‌ خرد کنید، سپس چند ثانیه به آن ها استراحت‌بدهید. دوباره به مدت یک دقیقه دستگاه را روشن‌کنید تا حالت پوره‌ای پیدا کنند. این کار را آن‌قدر تکرارکنید تا بادام‌های پوره‌شده کم‌کم له‌ شوند و حالت کرم مانند پیدا کنند.

 

با توجه به این که قدرت دستگاه‌های میکسر یا غذاساز با هم متفاوت است، زمانی که طول می‌کشد تا بادام به کره تبدیل شود، متغیر است. کره بادام زمینی را داخل ظرف در بسته بریزید و روی آن را با کنجد و گردوی خرد شده تزیین کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.