2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
مارال در سریال رهایم کن با هاتف ازدواج می کند یا حاتم

مارال در سریال رهایم کن با هاتف ازدواج می کند یا حاتم

رقابت عشقی 2 برادر در سریال رهایم کن به موضوعی حساس و پیچیده تبدیل شده است اما سرنوشت مارال در این میان چه می شود؟

دوات آنلاین -سریال رهایم کن با تقابل دو برادر وارد مرحله ای تازه شده و رقابت عشقی میان هاتف و حاتم بر سر ازدواج با مارال موضوع را پیچیده تر کره است اما در آخر چه اتفاقی رخ می دهد؟

آیا حاتم و مارال در سریال رهایم کن با هم ازدواج می کنند

حاتم و مارال؛ 2 عاشق پنهانی

حاتم خان و مارال در سریال رهایم کن مدتهای طولانی است به یکدیگر علاقه دارند اما اگر ازدواج آنها تاکنون به تعویق افتاده به دلیل وجود موانع متعدد بوده از جمله اینکه به هر حال این دو از یک طبقه اجتماعی نیستند و شاید نایب خان نایب سرخی با چنین وصلتی موافقت نکند. از سوی دیگر مارال که کم کم داشت خودش را برای ازدواج با حاتم آماده می کرد ناگهان با کشته شدن برادرش در اندوهی عظیم فرو رفت.

 

در این میان اتفاقی که برای خواهر حاتم رخ داد نیز شرایط را پیچیده کرد و باعث شد حاتم موقتا از تلاش برای ازدواج با مارال دست بکشد و این موضوع برای او از اولویت خارج شود اما آنچه مسلم است این دو یکدیگر را دوست دارند و مارال در شرایط عادی و اگر مجبور به کاری نشود و واقعه‌ای غیر منتظره رخ ندهد برادر بزرگتر را برای زندگی مشترک انتخاب خواهد کرد اما سریال رهایم کن سراسر ماجرا، داستان و گره است بنابراین به نظر نمی رسد اوضواع روند طبیعی خودش را طی کند.

عاقبت رابطه هاتف و مارال در سریال رهایم کن چه می شود

رقابت هاتف با برادر

هاتف دل خوشی از خانواده اش ندارد و اگرچه در ابتدا نشان داد حاتم برای او جایگاه ویژه ای دارد اما اکنون ماجرا تغییر کرده است. حاتم به قولی که به برادرش داده بود عمل نکرد و حالا هاتف حاضر به عقب نشینی نیست. او با اینکه می داند حاتم دل در گرو مارال دارد اما حاضر نیست از گردونه رقابت خارج شود. او این بار فرار به تهران را راه حل مشکل نمی داند و قصد کرده بماند و از مارال جواب مثبت بگیرد.

 

هاتف از تقابل با برادرش هراسی ندارد و همچنین از رویارویی با پدرش نیز نمی هراسد. او حالا که بعد از مدتها عاشق شده فقط یک چیز را می داند و آن هم این است که مارال را می خواهد و برای رسیدن به خواسته اش حتی دیوانه هم می شود. او تا آخر پای عشق خود می ماند اما اینکه بتواند با مارال ازدواج کند یا نه موضوع است که باید منتظر ماند و دید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.