2024/03/30
۱۴۰۳ شنبه ۱۱ فروردين
تعداد قسمت ها و روزهای پخش سریال رهایم کن

تعداد قسمت ها و روزهای پخش سریال رهایم کن

همه اطلاعاتی که درباره سریال ایرانی رهایم کن باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال رهایم کن مجموعه ای عاشقانه و جذاب به کارگردانی شهرام شاه حسینی است که فیلیمو آن را تولید کرده است. اطلاعات لازم درباره این مجموعه ایرانی از جمله روزهای پخش و تعداد قسمت هار در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان سریال رهایم کن

داستان سریال رهایم کن در قبل از انقلاب رخ می دهد و ما در ابتدا شاهد هستیم مردی به نام حاتم همسرش را طرد می کند. حاتم پسر بزرگ خانواده ای صاحب نفوذ و قدرتمند در سیاهرود است. او فرزندی معلول دارد و دختری به نام مارال از این کودک پرستاری می کند. حاتم و مارال عاشق هم هستند اما آیا به هم خواهند رسید؟

 

در سوی دیگر حاتم برادری به نام هاتف دارد که از مدتی قبل به تهران رفته و در آنجا سکونت دارد. بازگشت او به روستا باعث ماجراهای پیچیده ای می شود.

 

در این میان برادر مارال هم داستان هایی را رقم می زند چون جانش در خطر است و حاتم وقتی تصمیم می گیرد به دختر مورد علاقه اش کمک کند تا برادرش را نجات بدهد پی می برد برادر خودش هم درگیر همین ماجرا است.

عکسی از سریال رهایم کن

زمان پخش سریال رهایم کن

سریال ایرانی رهایم کن را باید از طریق فیلیمو تماشا کنید و این پلتفرم سریال را هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح پخش می کند.

 

سریال رهایم کن چند قسمت است

تعداد قسمت های این مجموعه هنوز مشخص نیست و آن طور که فیلیمو شات نوشته به زودی معلوم خواهد شد.

عکسی از سریال رهایم کن

بازیگران سریال رهایم کن

در سریال رهایم کن شاهد بازی هنرمندانی مانند محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و با حضور آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.