2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم بابا سیبیلو

خلاصه داستان و بازیگران فیلم بابا سیبیلو

آیا فیلم بابا سیبیلو قشنگ است؟ آن را ببینیم یا نه؟ موضوع آن چیست؟

دوات آنلاین -فیلم بابا سیبیلو به کارگردانی ادوین خاچیکیان و تهیه کنندگی احمد احمدی در سال 98 و در شرایط کرونایی ساخته و با تاخیر زیاد بالاخره اکران شد.

عکسی از فیلم بابا سیبیلو

داستان فیلم بابا سیبیلو

فیلم بابا سیبیلو یک کمدی خانوادگی است که به ویژه برای کودکان و نوجوانان می تواند جذاب و تماشایی باشد. داستان فیلم به گونه ای است که در آن از کودک ٥ ساله تا پیرمرد ١٠٠ ساله نقش آفرینی دارند و در طول قصه ماجراهای جذابی را رقم میزنند.

 

این فیلم سینمایی در لواسان، شهرک غرب، نیاوران، مهرشهر، باشگاه انقلاب و جاجرود فیلمبرداری شده است.

عکسی از فیلم بابا سیبیلو

بازیگران فیلم بابا سیبیلو

رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، امیر حسین صدیق، رز رضوی، امیر نوری، یوسف صیادی، پارسیا شکوری، محمدطاها بهروز پور، خشایار راد،علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی، هانیه غلامی، مهرگان علوی، محمد رضا احمدی، فرهاد ریش سفیدی، آوا دهقانی، محمد پناهی، مهدی هاشم پور، زهرا گلدوست، شهلا سرشار، احمد یاوری شاد، احسان پرفکت، مرتضی دلداده، حسین روزبه، حسینعلی قورچی، یگانه ظرافتی و ابوالفضل قهرمانی، بازیگران فیلم باباسیبیلو هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ارسلان مرادی 1402/06/04
اگر الان دارید درمورد فیلم کودک تعریف می کنید،معلوم میشه از کودک هیچی نمی دونید. خیلی زشته که ما رفتیم یه فیلم بامزه و شاد کودکانه ببینیم و چنین فیلم افتضاحی که همش زن و مردا باهم لاو می ترکونن به صورت چندش دیدیم اونم با بچه هامون! فیلم های آهوی پیشونی سفید ، شهر موشها ، کلاه قرمزی و بازیوو را که چون حداقل شاد و موزیکال بود و بهترین فیلمنامه را داشت در ذهن من ، همسرم و بچه هایم ماندگار شد. این فیلم ، نه تنها بی محتوا و بد مکالمه بود،بلکه اصلا فیلم نبود!! واقعا وقاهت داره که اجازه اکران چنین فیلمی رو دادن.
ناشناس 1402/04/12
ممنون از دوست عزیزی که نظرشون رادر مورد فیلم ارایه دادند و اینکه فیلم مناسب کودکان نیست. مدتیه که دارم برای یه فیلم مناسب در سینما برای کودکانم تحقیق می کنم و نظر شما بهم کمک کرد
ص خ 1402/03/27
فيلم مناسب بچه ها نيست.بيشتر براي سنين بالاي 18 سال خوب است. با بچه هايم فيلم را ديدم.دقايقي از ديدن فيلم خجالت كشيدم. خدا خدا مي كردم از مطالب نامناسبي كه در فيلم نمايش داده مي شد ، پرسشي برايشان بوجود نيايد. تصميم گرفتم ديگر پيش از آن كه بچه هايم را به سينما ببرم ، نخست خودم ببينم.
محمد 1402/02/05
دوستون دارم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.