2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا فصل 5 سریال نون – خ ساخته می شود

آیا فصل 5 سریال نون – خ ساخته می شود

آیا سریال نون – خ به فصل پنجم هم می رسد و باز هم شاهد ادامه ماجراهای نورالدین و دوستانش خواهیم بود یا نه؟

دوات آنلاین -سریال نون – خ از جمله مجموعه های موفق تلویزیون است که تاکنون چهار فصل آن ساخته شده و خیلی ها می پرسند آیا فصل 5 آن هم ساخته خواهد شد یا نه؟

 

سریال طنز نون – خ همه شرایط لازم برای ادامه دار شدن را دارد. داستان های جذاب، مخاطبان زیاد، تیم حرفه ای و ... بنابراین تلویزیون می تواند از این امکان استفاده کند و برای ساخت فصل پنجم آن سفارش بدهد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. البته این به معنای پایان مجموعه نون خ نیست زیرا همیشه سفارش برای ساخت فصل های بعدی با تاخیر همرا است.

آیا احتمال دارد فصل پنج سریال نون خ ساخته شود

آمادگی برای ساخت سریال نون - خ 5

سیروس سپهری، بازیگر نقش ادریس در واکنش به این جمله که آیا فکر می کند «نون خ» ادامه پیدا کند، به ایسنا گفته: بستگی به شرایط دارد وگرنه اکیپ ما آماده، نویسنده دست به قلم و آقا سعید آقاخانی هم پا به رکاب هستند. بستگی به شرایط تلویزیون دارد که چه اتفاقاتی پیش بیاید. یک بار یادم هست مدیران تلویزیون سر صحنه «نون خ» حاضر شدند و آقای آقاخانی در جمع مدیران گفتند من دوست دارم یک بار هم که شده در فصل بهار کار کنم تا زیبایی های طبیعت بهار نشان داده شود چون کار ما همیشه به پاییز و زمستان می‌افتد و به نظرم دلیلش هم این است که تصمیم گیری در مسوولان وجود ندارد. مسوولان تلویزیون می گویند «باشد» اما همان باشد را در دقیقه ۹۰ انجام می دهند.

 

بازیگر «نون خ» در ادامه همین بحث یادآور می شود: به عنوان مثال در سریال های خارجی بازیگران می دانند که مثلا تا ۱۱ سال نباید قول کار به جایی بدهند اما در کشور ما اینطور نیست. آقای حمیدرضا آذرنگ در فصل سوم «نون خ» حضور نداشت و دلیلش هم این بود که نمی‌دانست «نون خ» ادامه پیدا می کند، از طرفی هم کار خوب به ایشان پیشنهاد شده بود و نمی دانست آیا قبول کند یا خیر. به نظرم تامین آینده برای بازیگران، عوامل و حتی راننده سرویس خیلی مهم است که بداند در چه زمانی چه کاره است. اگر قرار است «نون خ» ادامه پیدا کند باید همین الان اعلام کنند که به عنوان مثال اردیبهشت ماه «نون خ» جدید را کلید بزنیم اما متاسفانه اینطور نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/02/27
باسلام خدمت آقای سعید آقاخانی وکل.مجموعه نون خ خدای دست مریزاد خیلی زحمت. وسختی کشیدید خواهشمندم خواهشن التماسافصل5و6ودنباله مجموعه نون خ را دنبال کنید وبسازیداقای آقاخانی اول خدابعدماحقیرپشت شما هستیم فقط توکل بخدا دست به زانو یاعلی بگیدوبسازیدمن چشم به راه این کارتون هستم خدابکارتون برکت وارزودارم همیشه کارتون سکه باشه سال خوب خوش بابرکت وپرکاری برای شمای عزیز باشد بدون ناامیدی انشاالله شب جنابعالی بخیروخوشی سمیه امیری ازورامین.
پارمیس 1402/02/07
لطفا فصل ۵ نون خ را هم بسازید
پارسا 1402/02/06
التماس میکنم پخش کنید نون خ ی ۵ من از نون خ۱دیدم تا الان نون خ ۴لطفا لطفا بسازید
دینا 1402/02/04
خواهش مکنم پخش کنید اردیبهشت
دیانا 1402/02/04
خواهش می کنم فصل پنج نون خ را پخش کنید🥺💯

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.