2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
موضوع فصل 5 سریال نون خ چیست

موضوع فصل 5 سریال نون خ چیست

در فصل پنجم سریال نون خ شاهد سفر نورالدین به شهرهای مختلف هستیم. جزییات را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال نون خ 5 با ماجرا و داستانی جدید و متفاوت ساخته می شود و این بار نورالدین به کرمان و چابهار سفر می کند. جزییاتی درباره این قفصل در ادامه آمده است.

 

به گزارش جام‌جم، سعید آقاخانی که همان آقای نون خ است برای ساخت این مجموعه تلویزیونی سراغ دیار خود رفت و در قالب قصه‌ای شیرین نه‌فقط مخاطبان را پای تلویزیون نشاند، بلکه مردم را با خطه کردنشین ایران آشنا کرد که چه آداب و رسوم‌هایی دارند. حتی او برای ساخت فصل‌های قبلی این مجموعه همراه گروهش راهی روستای پریان از مناطق دینور شهرستان صحنه استان کرمانشاه شد و روزهای بسیاری را در سرمای سخت این منطقه کارکردند تا بتوانند یک سریال تماشایی را تولید و نظر مخاطبان را جلب کنند.

 

قصه‌های شیرین نون خ

تهیه‌کنندگی این سریال از همان نقطه شروع به‌عهده مهدی فرجی بود و هنوز هم او نفر اول این مجموعه است و این روزها همراه سعید آقاخانی مشغول پیش‌تولید فصل پنجم از سریال «نون خ» است تا بتواند باز هم با تعریف قصه‌های شیرین مهمان خانه‌ها شوند. او در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام می‌کند که می‌خواهد همراه عواملش فصل پنجم این مجموعه را به‌زودی کلید بزند.  وی تاکید می‌کند که تصویربرداری فصل پنجم نون خ در لوکیشن‌های متفاوت شروع می‌شود و گروه سازنده برای ساخت این فصل از سریال قرار است راهی دیگر مناطق ایران شوند. مهدی فرجی سال‌ها مدیریت شبکه‌های مختلف سیما را به‌عهده داشته و حالا در کسوت تهیه‌کننده حضور دارد و از تجربیاتش در این حوزه بهره می‌برد. در زمان مدیریت فرجی در شبکه‌های مختلف سیما سریال‌های بسیار خوبی شکل گرفت.

 

او در گفت‌وگو با جام‌جم توضیح داده بود تجربه نشان داده سریال‌هایی که بتوانند از ظرفیت‌های فرهنگی کشور و موضوعات مبتلا به جامعه، گستردگی جاذبه‌های جغرافیا، لباس و ... بهره ببرند، سریال‌های ماندگاری می‌شوند. سریال تلویزیونی «نون خ» هم از جذابیت‌های فرهنگی و قومیت بهره می‌برد. او درباره قصه این فصل از مجموعه اطلاعاتی ارائه نکرده و اعلام کرد باز هم می‌خواهند یک قصه شیرین را برای مخاطبان روایت کنند. وی در ادامه به جام‌جم می‌گوید: پیش تولید فصل پنجم از سریال نون خ را از دو ماه پیش آغاز کردیم و قصد داریم این بار هم در حد توان بتوانیم با یک قصه جذاب و شیرین مخاطبان را سرگرم کنیم.

عکسی از سریال نون خ

مسائل مبتلا به جامعه در سریال نون خ

سعید آقاخانی همچون فصل‌های قبلی علاوه بر کارگردانی، نقش آقای نون خ را به‌عهده دارد. او در چهار فصل از مجموعه نون خ در قالب قصه به موضوعات اجتماعی هم تلنگر زده است و با شوخی و طنز به تورم، گرانی‌ها، حاشیه‌های فوتبال، اختلاس، روابط بین‌الملل و ... پرداخته است. با توجه به دغدغه‌هایی که آقاخانی دارد، قابل پیش‌بینی است که او باز هم در این فصل به موضوعات اجتماعی مبتلا به جامعه با زبان شیرین طنز بپردازد. یکی از ویژگی‌های قابل تامل آقاخانی این است که شخصیت‌های قصه از حدومرز خودشان خارج نمی‌شوند و مسیر شوخی‌ها درست پیش می‌رود. او در چهار فصل قبلی مجموعه نون خ سعی کرده بود شخصیت‌ها واقعی و مملوس برای مخاطبان باشند. ضمن این‌که او با ساخت این مجموعه که حالا به فصل پنجم رسیده، تلاش می‌کند قصه به‌گونه ای روایت شود که هم حرف‌ها زده شود و هم به کسی برنخورد.

 

فصل 5 نون خ؛ از کردستان تا چابهار

خیلی از مخاطبان علاقه‌مندند بدانند قصه این فصل از مجموعه نون خ قرار است از همان خطه کردستان باشد یا قرار است آقای نون خ(سعید آقاخانی) همراه خانواده‌اش سری به دیگر مناطق ایران بزند. پیگیری‌های جام‌جم نشان می‌دهد که گروه سازنده این بار قرار است قصه را هم از خطه کردستان به تصویر بکشند و هم سراغ جنوب شرقی ایران بروند و قصه از خطه کرمان و چابهار هم باشد. به همین دلیل باید مخاطبان سریال نون‌خ‌۵ منتظر قصه شیرین از سه منطقه ایران باشند و همین اتفاق باعث می‌شود تا داستان این فصل از سریال برای مخاطبان شیرین‌تر باشد.

عکسی از سریال نون خ

بازیگر بومی همراه با لهجه‌های شیرین

درهر فصل از سریال نون خ، بازیگران بسیاری حضور داشتند اما سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، پاشا جمالی، سید علی صالحی، ندا قاسمی، ماشاءا...وروایی، نسرین مرادی و سیروس سپهری هنرمندان این سریال هستند که در چهار فصل از این مجموعه حضور داشتند.

 

از سوی دیگر در هر فصل، بازیگران جدید هم به گروه اضافه شدند که منجر به تماشایی شدن قصه شده است. قرار است در این فصل بازیگران بومی از کرمان و چابهار حضور داشته باشند که با لهجه‌های شیرین‌شان صحبت کنند. در مجموع گروه سازنده آماده باش هستند تا فصل پنجم از این سریال را با انرژی زیاد شروع کنند. پیش بینی می‌شود مردم فصل پنجم از مجموعه نون خ را دوست داشته باشند، چون در فصل‌های گذشته ثابت کرد سریال مخاطب پسندی است،‌ بنابراین شکی نیست که فصل پنجم هم موفق شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.