2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ناگفته های سیروس سپهری از بازی در نقش ادریس در سریال نون-خ

ناگفته های سیروس سپهری از بازی در نقش ادریس در سریال نون-خ

سیروس سپهری از جذابیت های نقش ادریس در سریال نون خ و بازی در این نقش صحبت کرده است.

دوات آنلاین -ادریس یکی از شخصیت های اصلی سریال نون – خ است، مردی ساده و خوش قلب با داشتن 14 فرزند که سیروس سپهری آن را به خوبی به تصویر کشیده است.

 

سیروس سپهری، بازیگر نقش ادریس به ایسنا گفته: ادریس در عین حالی که از خود گذشته است اما به شدت ترسو و محتاط است.

 

او می گوید شخصیتش در فصل جدید «نون خ» پخته تر شده و سعید آقاخانی با اعتماد به بازی اش نقشش را پررنگ تر کرده است.

سیروس سپهری بازیگر نقش ادریس در سریال نون-خ

ادریس، پدر مهربان سریال نون خ

سپهری درباره ایفای نقش ادریس و تعریفی که از این شخصیت دارد می گوید: ادریس را پدری مهربان، در اختیار خانواده و معتقد به اینکه فرزند بیشتر باعث می شود چرخش زندگی برای همه اعضای خانواده از یک مقطعی به بعد بهتر شود، می دانم. همانطور که می دانید ادریس در فصل جدید دارای ۱۴ فرزند است و همین باعث جذابیت این شخصیت شد. تمام موفقیتم در «نون خ» شاهکار آقای آقاخانی و نویسنده است.

 

در همین زمینه: حرف‌های شنیدنی بازیگر نقش عمو کاوس

 

او سپس درباره علاقه اش به شخصیت ادریس، تغییرات عمده این کاراکتر در فصل جدید توضیحاتی می دهد و تاکید می کند: ادریس را بیشتر از همه شخصیت های نون خ دوست دارم و همین طور نورالدین خانزاده که خود آقای سعید آقاخانی ایفای آن را بر عهده دارند؛ آن هم به خاطر مردم داری و از خودگذشتگی بیش از حدش نسبت به مردم است که دوستش دارم. چون حس می کنم شخصیت نورالدین خانزاده شبیه به شخصیت واقعی خودم است؛ البته اگر تعریف از خود نباشد. بنا به صلاحدید کارگردان و نویسنده، قصه «نون خ ۴» به شخصیت های دیگری هم پرداخت و در کنارش شخصیت های ما نیز پررنگ تر شد. در سری های گذشته منزل ادریس نشان داده نشده بود و فقط می گفتند ادریس ۹ بچه دارد اما در فصل جدید به منزلم ورود کردند و در کنار همسر و فرزندانم قرار گرفتند. در قسمت های آتی هم می‌بینیم که اتفاقات جالب تری خواهد افتاد. به نظرم شخصیت ادریس خیلی مهربان، دوست داشتنی، خانواده دوست و البته بسیار محتاط و ترسو است که نکند اتفاقی برایش بیفتد که خانواده‌اش دچار نقص شود نه اینکه به خاطر خودش بترسد.

سیروس سپهری بازیگر نقش ادریس در سریال نون-خ

ادریس در فصل چهارم سریال نون - خ

سپهری ادامه می دهد: در سری جدید «نون خ» یکسری تغییرات شخصیتی داشتم که یکی از آنها دختر بزرگم بود که پرستاری تهران مرکز خوانده و وارد قصه شد و پسر دیگرم که داستان را لو نمی دهم چون قرار است اتفاقاتی برایش بیفتد. درواقع نقش ادریس در فصل چهارم پخته تر شده است. در فصل‌های قبلی بیشتر محوریت قصه میان آقای حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، سیروس میمنت و علی صادقی بود که البته نویسنده و کارگردان حق داشتند و ما جمعیتی بودیم به دنبال آنها اما در سری جدید به مرور زمان آقای آقاخانی به ما اعتماد پیدا کرد و کم‌کم شخصیت من، سلمان و کاووس پررنگ تر شد.

 

بازیگر نقش ادریس در ادامه همین بحث درباره همکاری با سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی «نون خ» چنین اظهار می کند: آقا سعید آقاخانی واقعاً در کارش کوتاه نمی‌آید. ما قبل از اینکه مقابل دوربین برویم چندین بار با هم تمرین می کنیم تا هم ما با آقای آقاخانی بتوانیم هماهنگ شویم و هم ایشان با ما. سعید آقاخانی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد کارش خراب شود و خدایی ناکرده زیر سوال برود. او کم فروشی و باری به هرجهت در کارش نیست و حتی از یک پلان هم به راحتی نمی گذرد اما مثلاً من با آقای ایکس کار کرده ام و تمام کارش را با توپ و تشر منتقل می‌کرد اما سعید آقاخانی دقیقاً مثل نقشش نورالدین خانزاده، مهربان، خوش قلب، خوش نیت و خوش طینت است. به شخصه واقعاً از کار کردن با ایشان راضی‌ام. او کارگردان و بازیگر مردمی است.

سیروس سپهری بازیگر نقش ادریس در سریال نون-خ

سخت ترین سکانس سریال نون –خ

بازیگر نقش ادریس توضیح داد: همه مشاغل در طول مدت کرونا می توانستند ماسک بزنند اما تنها افرادی که نمی توانستند از ماسک استفاده کنند ما بازیگران بودیم. در فصل دوم «نون خ» که رسما کرونا آمد ما واقعاً گفتیم پناه بر خدا، هر چه بشود. در فصل سوم تمهیداتی از سوی تهیه کننده اندیشیده شد و آن هم این بود که یک پزشک سر صحنه حضور داشت و هر روز ما را چک می کرد که خدا را شکر به خیر گذشت. تکنیک ما در فصل سوم این بود که ماسک ها زیر چانه هایمان باشد و به محض اینکه کات می دادند، ماسک ها را بالا می‌آوردیم چون شرایط خطرناکی بود.

 

سپهری ادامه می دهد: سخت ترین سکانس در معدن طلا بود که خیلی برایمان دشوار بود. با تعداد زیادی از عوامل پشت صحنه همه با هم در یک زیرزمین نمناک و خیس معدن کار می کردیم و حتی جای نفس کشیدن هم نداشتیم. خیلی از ما آنجا حالمان خراب شد و واقعا روزهای سختی سپری کردیم اما خوشبختانه عبور کردیم. البته دوستان زیادی هم دچار کرونا شدند اما من خوشبختانه به کرونا مبتلا نشدم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.