2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم عروس خیابان فرشته

خلاصه داستان و بازیگران فیلم عروس خیابان فرشته

فیلم عروس خیابان فرشته را ببینیم یا نه؟ برای تصمیم گیری در این باره جزییات کامل درباره این کمدی را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -فیلم عروس خیابان فرشته یک کمدی ایرانی به کارگردانی مهدی خسروی و تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا است که داستان بامزه و جذابی دارد.

 

خلاصه داستان فیلم عروس خیابان فرشته

داستان این فیلم کمدی درباره یک خانواده به نام مهاجر است که درخانه‌ای قدیمی در خیابان فرشته تهران سکونت دارند و در همین خانه نیز به کار و امرار معاش مشغو هستند اما خانه برای خودشان نیست بلکه متعلق به دایی خانواده است که سالها در خارج از کشور زندگی کرده اما حالا به ایران بازگشته است.

 

با بازگشت دایی خانواده پس از سال‌ها به همراه عروسش از خارج از کشور به نیت فروش خانه قدیمی خانواده مهاجر را وارد چالش و دردسرهای بزرگی می‌کند و این خانواده تلاش می‌کنند، به هر نحوی این خانه را حفظ کنند تا این که ...

عکسی از فیلم عروس خیابان فرشته

بازیگران فیلم عروس خیابان فرشته

محمدرضا شریفی نیا، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی نیا، علیرضا جعفری، شقایق فراهانی، حسام نواب صفوی، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، فهیمه رحیمیان، سام نوری، پوریا پورسرخ، تارا عطار، ملودی موسوی، هلیا امامی و مجتبی شفیعی بازیگران این فیلم کمدی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.