2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال مهمان ویژه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مهمان ویژه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

تعداد قسمت ها، خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال طنز مهمان ویژه از شبکه آی فیلم در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال مهمان ویژه مجموعه ای طنز به کارگردانی جواد رضویان است که در سال 1390 ساخته شد و اکنون شبکه آی فیلم آن را بار دیگر پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال مهمان ویژه

داستان سریال مهمان ویژه درباره مجید کشاورز، جوان موفق، تحصیل‌کرده و با کمالاتی است که قصد دارد به خواستگاری دختر همسایه، پریسا کیهانی برود. پدر پریسا، رئیس دانشگاهی است که جواد در آن تدریس می‌کند. او از مجید می‌خواهد تا به همراه خانواده خود، برای مراسم خواستگاری، در آخر هفته به خانه آنها بروند.

 

خانواده مجید که با آداب زندگی شهری و آپارتمان‌نشینی بیگانه‌اند، از شهرستان به منزل مجید می‌آیند و ماجراهایی را رقم می‌زنند.

عکسی از سریال مهمان ویژه

تعداد قسمت های سریال مهمان ویژه

این سریال کمدی مانند اکثر مجموعه های طنز ایرانی تعداد قسمت های زیادی ندارد ودر 14 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است. نکته مهم اینکه محسن کیایی فیلنامه مهمان ویژه را نوشته است.

عکسی از سریال مهمان ویژه

ساعت پخش و تکرار

اگر می خواهید به تماشای این سریال طنز بنشینید باید بدانید شبکه آی فیلم آن را هر شب ساعت 7 پخش می کند و تکرار آن نیز در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد روانه آنتن می شود.

 

بازیگران سریال مهمان ویژه

علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق، جواد رضوییان، محسن کیایی، آشا محرابی، بیتا سحرخیز، پورانداخت مهیمن، ایمان صفا، افشین سنگ چاپ و داریوش عطارزاده بازیگران سریال مهمان ویژه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.