2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز

بیوگرافی مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز

مهدخت مولایی در سریال شهباز نقش نجوا را برعهده دارد. با زندگینامه این بازیگر آشنا شوید.

دوات آنلاین -مهدخت مولایی بازیگر باسابقه ای در تئاتر و سینما است اما در تلویزیون کمتر دیده شده است. او در سریال شهباز نقش نجوا را بازی کرده و به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

 

مهدخت مولایی روی صحنه تئاتر

مهدخت مولایی متولد 1370 است و در رشته بازیگری درس خوانده. او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و بعد از تجره های موفق در صحنه نمایش جلوی دوربین رفت و کارش را در سینما با نقش کوتاهی در فیلم دختر شروع کرد.

 

مولایی در این سالها علاوه بر بازیگری سابقه نویسندگی و تهیه کنندگی نیز دارد.

مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز

فیلم های مهدخت مولایی

مولایی در فیلم های مطرحی بازی کرده که از جمله آنها می توان به «آآآآدت نمی‌کنیم» ، «ویلایی‌ها» و «بوتاکس» اشاره کرد.

 

او علاوه بر  این در فیلم سورنجان نیز بازی کرده. این فیلم درباره سه هم دانشگاهی است که پس از سالها در خانه ای مرموز با هم ملاقات می کنند، درحالیکه ازدواج کرده اند. در خانه قدیمی رازهایی برملا می شود

 

فیلم سینمایی بی آبان به کارگردانی مهرداد کورش‌ نیا از دیگر کارهای مهدخت مولایی است.  همچنین شاهد بازی مولایی در آثاری مانند عنکوبت، تریبون و قصر نیز بوده ایم.

 

این هنرمند در شبکه نمایش خانگی نیز حضوری فعال داشته و تاکنون در دو سریال سیاوش و نوبت لیلی به ایفای نقش پرداخته است.

مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز

بازی در نقش نجوا در سریال شهباز

مولایی که کمتر در کارهای تلویزیونی دیده شده، پیش از این در مجموعه ترور خاموش بازی کرده بود که سریالی پلیسی – امنیتی با موضوع معضل مواد مخدر بود. او حالا در سریالی با تم مشابه حضور یافته و در سریال شهباز نقش نجوا را برعهده دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/12/19
سلام مهدخت جان بازی شما در شهباز عالی بود حسابی درخشدید یکی از بهترین بازیگران شهباز بودید مخصوصا آنجای که احساسی بودامیدوارم دوباره شما را در تلویزیون ببینم منتظر سریال بعدی شما در تلویزیون هستم در سریال شهباز شما نشانه ی یک دختر قوی با اراده بودید که از پس مشکلات بر میادو براش فرق نمیکنه به دو ستاش کمک می کنه تا پای جان برا یتان بهترین ها را آرزو میکنم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.