2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی غزاله نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز

بیوگرافی غزاله نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز

غزاله نظر با نا سریال شهباز و بازی در نقش سیمین به تلویزیون بازگشته است. زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -غزاله نظر پیش از این که در سریال شهباز نقش سیمین را بازی کند در سینما و تلویزیون تجارب موفقی را به دست آورده بود. بیوگرافی این بانوی هنرمند در ادامه آمده است.

 

بازیگر شدن غزاله نظر از نوجوانی

غزاله نظر که متولد سال 1366 است از دوران نوجوانی و زمانی که 14 سال بیشتر نداشت بازیگری را شروع کرد و روی صحنه تئاتر رفت. او اگرچه در رشته حقوق درس خوانده اما از بازیگری دور نشد و در این سالها علاوه بر نمایش، در سینما و تلویزیون نیز حضور فعال داشت.

 

بازی نظر در فیلم تنگنا در سال 85 تجربه موفقی برایش بود. او در این فیلم تلویزیونی با شهاب حسینی همکار شد و بعد از آن در چند اثر دیگر نیز در کنار این هنرمند مطرح به ایفای نقش پرداخت.

غزاله نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز

فیلم های غزاله نظر

غزاله نظر در این سال ها در 8 فیلم سینمایی حضور یافته است. بی پولی، تولید سال 86 اولین کار جدی این بازیگر در سینما است. او بعد از آن چند سالی جلوی دوربین نرفت تا اینکه در سال 95 در فیلم آینه شیطان به کارگردانی فرید ولی زاده بازی کرد.

 

نظر یک سال بعد در فیلم تا ده بشمار حضور یافت. این فیلم داستان زن و شوهری با اختلاف سنی زیاد است که تصمیم می گیرند در مسابقه ای ماراتن وار و تا شمارش ۱۰ تا جایی پیاده‌رویی کنند که یکی از آنها بیهوش شود و دیگری تصمیم و شرط عجیب را به بازنده تحمیل کند.

 

فیلم مقیمان ناکجا تولید1396، هزارتو و  شین کارهای دیگر غزاله نظر است. او در سال 99 نیز در فیلم یک آرایش ساده و قطع فوری بازی کرد.

غزاله نظر بازیگر نقش سیمین در سریال شهباز

بازی در نقش سیمین در سریال شهباز

غزاله نظر پیش از این در سریال ملکاوان که برای شبکه آی فیلم تولید شد بازی کرده بود و در سریال احضار نیز نقش رها را برعهده داشت. احضار با داستان ماورائی به کارگردانی علیرضا افخمی بسیار مورد توجه قرار گرفت و تجربه ای موفق برای این هنرمند بود.

 

او در ادامه فعالیت هنری خود در سریال شهباز بازی کرده که سریالی پلیسی و معمایی و درباره هکرهای حرفه ای است. این مجموعه همزمان از شبکه های یک و 5 پخش می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.