2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
میوه به را چطور خشک کنیم

میوه به را چطور خشک کنیم

با یاد گرفتن روش خشک کردن میوه به می توانید دمنوش خوشمزه درست کنید.

دوات آنلاین -حتما از خاصیت های میوه به مطلع هستید. پس بد نیست بدانید شما می توانید این میوه را خودتان در خانه خشک و با آن دمنوش درست کنید.

 

روش خشک کردن میوه به

1-خراسان نوشت: ابتدا به را بشویید. سپس آن را پوست بگیرید  یا با پوست رنده کنید.

 

بیشتر بخوانید: با میوه به چه غذاهایی درست کنیم

 

2-برای خشک کردن روی بخاری باید به های رنده شده را روی سینی به صورت پراکنده پخش کنید و روی بخاری قرار دهید و هر یک ساعت هم بزنید تا خشک شود، این عمل ممکن است ۱۲ ساعت طول بکشد تا به خشک شود.

شیوه خشک کردن میوه به را یاد بگیرید

3-برای خشک کردن به در فر باید آنها را داخل سینی فر بریزید و برای ۵ ساعت در دمای  ۱۲۰ درجه قرار دهید تا خشک شود و هر ۱۰ دقیقه هم بزنید تا نسوزد و به صورت یک دست خشک شود.

 

در همین زمینه: طرز تهیه و روش غلیظ شدن مربای به

 

4-اگر بخاری یا فر در اختیار نداشتید می توانید بعد از رنده کردن به آن را داخل تابه بریزید و با حرارت کم تفت دهید تا آب اضافه به کشیده و کم کم خشک شود و برای یک روز در دمای محیط قرار دهید.

 

5-در ادامه زمانی که به خشک شد باید آن را داخل سبد درشت بریزید و الک کنید تا دانه های ریز جدا شود. به همین راحتی به خشک شده آماده شده است و می توانید برای دمنوش و شربت و انواع خورشت و سوپ استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.